خانه / اخبار / لیندا وگنر به گروه طراحی کربن پیوست

لیندا وگنر به گروه طراحی کربن پیوست

ترجمه: نیما اسماعیلی مکرم – آرمین باشی زاده

متفکر، محقق و برنامه ریز طراحی لیندا وگنر به عنوان مدیر بخش پژوهش به گروه طراحی کربن پیوست.


دن بلیز مدیر عامل گروه طراحی کربن گفت: این خیلی عالی است که ما لیندا را در گروهمان داریم. تخصص او ما را یک قدم به ارائه ی خدمات کاربر محور به مشتریان نزدیکتر می کند.
وگنر اظهار داشت: کربن تیمی از طراحان مشتاق و کنجکاو است که به کارشان و تاثیر آن اهمیت می دهند، من این حالت را در بخش ها و نظم حاکم بر آنها می بینم. بخش قابل توجهی از کاری که کربن ارائه می دهد به معنای واقعی کلمه جان انسان ها را نجات می دهد و من بسیار علاقه مند به این موضوع هستم.
تنوع زیاد کارها و مشتری های کربن نیز از عواملی بود که وگنر را جذب کرد. او در این باره گفت: اجرای پروژه ای در یک زمینه می تواند به طور غیر منتظره ای پروژه ی دیگری را در زمینه ی متفاوتی فراهم آورد در حالی که این محصولات کاملا بی ارتباط به نظر می رسند اما مشتری ها در عمل بین آنها ارتباط بر قرار می کنند. این تنوع و برقراری ارتباط به من انگیزه می دهد.
پیش از پیوستن به کربن وگنر پنج سال در مایکروسافت مدیر تیم ها و پروژه های پژوهش های کاربری بود. او در آنجا برای طراحی و تولید محصولات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه ی خدمات، برنامه ای بلند مدت در راستای تحقق اهداف تجاری و جلب رضایت کاربران ارائه داده بود.
بیش از ده سال همکاری با شرکت هایی در سطح پانصد مرکز برتر آمریکا، در زمینه ی پژوهش و طراحی وگنر را در بخش های مختلف کارش حرفه ای ساخته است، بخش هایی چون سلامت، الکترونیک، خودروسازی، ارتباطات سیار، خدمات اقتصادی، همچنین بخش های دولتی و غیر انتفاعی. وگتر همچنان به دنبال کشف راه های جدید برای کاربران، طراحی و تجارت است. اخیرا او توجه ویژه ای به پایداری به عنوان مسئله ای مهم برای تجارت و منبعی برای الهام گرفتن در تولید پیدا کرده است.
وگنر دارای مدرک لیسانس طراحی گرافیک از دانشکده ی معماری، هنر و طراحی از دانشگاه سینسیناتی و فوق لیسانس طراحی استراتژیک از دانشگاه فنی ایلینوی است. او در سال گذشته مدرک تجارت پایدار را از دانشگاه بینبریج گرفت.
بلیز در پایان می افزاید “همراه با توسعه و گسترش فعالیت گروه کربن در راستای کمک به شناخته شدن و مورد توجه قرار گرفتن از جهت مشتریان، لیندا می تواند تأثیر بسیار مثبتی در این جهت برای ما داشته باشد”.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

IDEO

نام شرکت: IDEO سال تاسیس: ۱۹۷۲ محل استقرار: پالو آلتو، کالیفرنیا، آمریکا تعداد کارمندان: ۵۰۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *