خانه / اخبار / لحاف ساخت و ساز

لحاف ساخت و ساز

این پتو که توسط استودیو Gorm طراحی شده، از شبکه مثلث‌های فومی تشکیل شده که به کودکان اجازه می­دهد که آن را به هر چیزی تبدیل کنند.
کودکان بسیار خلاق تر از هر طراح اسباب بازی هستند. اما Gorm استودیو با طراحی و ساخت این پتو که “ لحاف ساخت و ساز” نامیده می­شود، این امکان را برای کودکان فراهم آورده است که یک لحاف معمولی‌ را به هر چیزی که تصور می­کنند تبدیل نمایند.

این پتو از مثلث‌های فومی تشکیل شده است که همانند مثلث‌های Buckminster Fuller در کنار هم قرار گرفته اند و با یک روکش پشمی نرم پوشانده شده اند. این ساختار هم پتو را آنقدر نرم می‌کند که بچه‌ها از زیر آن رفتن و خوابیدن لذت ببرند و هم آنقدر به آن استحکام می­دهد که بتوان با آن چیز‌های مختلف ساخت.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

عکس‌های جدید از طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو

طراح ژاپنی Tokujin Yoshioka عکس‌های جدیدی از جزئیات طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو منتشر کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *