خانه / اخبار / لامپ کم مصرف Plumen

لامپ کم مصرف Plumen

معرفی‌ اولین لامپ کم مصرف جهان که توسط یک طراح دیزاین شده است!
اغلب طراحان از لامپ‌های کم مصرف بیزارند و در تلاش هستند که به شیوه‌های گوناگون آنها را در زیر پوشش‌های مختلف مخفی‌ نمایند. اما استراتژی که Hulger به همراه طراح انگلیسی‌ Samuel Wilkinson به کار گرفته اند کاملا متفاوت با شیوه‌های رایج است. آنها خود حباب لامپ کم مصرف را همچون مجسمه طراحی کرده اند که شیشه آن در هم می‌پیچد و نتیجه بسیار زیبا و مجسمه گونه را پدید می آورد.


این لامپ در مقایسه با لامپ‌های معمولی ۸۰% انرژی کمتری مصرف می نماید و به میزان ۸ برابر دوام آن بیشتر است. این لامپ آنقدر زیباست که بدون هیچ پوششی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. تا پایان این ماه این محصول در بازار‌های آمریکایی در معرض نمایش و سپس فروش قرار داده خواهد شد.

ویدئو

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی مبلمان با چوب و پلاستیک

طراحی مبلمان با چوب و پلاستیک

طراحی مبلمان با چوب و پلاستیک توسط Kim Keunsoo، این طراح مجموعه‌ی «آغوش» را برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *