خانه / اخبار / لامپ های آلسی لوکس

لامپ های آلسی لوکس

کشفیات دائم شرکت طراحی Alessi در زمینه های جدید تولید که از سوی آلبرتو السی بنیانگذار این شرکت Alessi-able نام گرفته است؛ آنها را به سمت تولید لامپ برق و همکاری با شرکت سازنده Foreverlamp هدایت کرده است.
لامپ برق معمولی در بخش جدید Alessi به عنوان موضوعی برای طراحی با حفظ شخصیت، شکلهای مبتکرانه و تنوع رنگ مطرح شده است.

Alessi از یک گروه از طراحان جوان متشکل از جیووانی السی، گابریل چیاو و فردریک گوریس خواست تا شکلها و سیستم نوردهی (نورپردازی) جدیدی برای مجموعه السی لوکس Alessi LUX خلق کنند.

طرح های جدید با استفاده از پتانسیل گسترده تکنولوژی LED که ایجاد منابع نوری موضعی و بدون لرزش را ممکن می سازد، امکانات جدیدی را ارائه داده است.
آلبرتو Alessi، می گوید: “این موضوع ما را از طریق ساده­ترین راه به سمت شکستن مرزهای بین لامپ و چراغ می برد؛ در واقع، برخی از پروژه ها، احتمالا نزدیک تر به چراغ واقعی هستند تا به یک لامپ ساده.”

صاحبان آلسی براین عقیده استوارند که این همکاری جدید با Foreverlamp مسیری را برای یک انقلاب در صنعت نورپردازی جهان روشن خواهد کرد؛ گویی دیگر نیازی به پنهان سازی نورهای خسته کننده، بی هویت و غالباً زشت نیست.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

لامپ‌های oculus، بهترین طرح در نمایشگاه مبلمان استکهلم ۲۰۱۸

اثرِ ryu kozeki با نام ‘لامپ oculus’ بعنوان بهترین طرح در نمایشگاه مبلمان و نور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *