خانه / اخبار / چطور از قارچ، لامپ، مجسمه و حتی خانه بسازیم

چطور از قارچ، لامپ، مجسمه و حتی خانه بسازیم

در نظر شرکت Ecovative, قارچ‌ها آینده همه چیز خواهند بود.

این شرکت در ابتدا با طراحی بسته‌بندی‌های خاص که از مواد قارچی تولید شده بودند کار خود را آغاز نمود. سپس در زمینه تهیه مصالح ساختمانی تجربه کرد و حتی یک اتاقک کوچکی را از این مواد ساخته که اکنون از آن به عنوان اتاق کنفرانس استفاده می‌کند.

این ماه، این شرکت اعلام کرد که ماده قارچی جدیدی را تولید کرده که کاربر با استفاده از آن می تواند هرچه بخواهد بسازد و آن را Grow It yourself: GIY می‌خواند. اگر به سایت Ecovative بروید خواهید دید که نمونه‌های از یک برج قارچی و یک لامپ قارچی با استفاده از GIY ساخته شده اند. به گفته این شرکت، مواد قارچی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای چوب‌های فرآوری شده و پلاستیک‌های فومی باشند و همچنین برای پروژه‌های آموزشی‌ مورد استفاده قرار بگیرند.

هر کیت GIY شامل یک بسته ۵ کیلوی مواد قارچی است که قابل استفاده مجدد و بازگشت پذیری به طبیعت می‌باشد. وقتی‌ که این مواد خشک می شوند تراکم بسیاری پیدا کرده که آنها را برای پروژه‌های بزرگ قابل استفاده می نماید.

این مواد را چرخ کنید، آنها را در قالب مورد نظر خود پر کرده و در دمای اتاق برای ۴ تا ۶ روز قرار داده و با یک پلاستیک بپوشانید و بگذارید خشک شود. و در نهایت پروژه قارچی شما آماده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت Ecovative مراجعه کنید.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

طراحی صفحه‌کلید برای افراد مبتلا به مشکلات بینایی یا ناتوانی‌های حرکتی

طراحی صفحه‌کلید برای افراد مبتلا به مشکلات بینایی یا ناتوانی‌های حرکتی

طراحی صفحه‌کلید تایپ‌کیس با هدف کمک به افراد مبتلا به مشکلات بینایی یا ناتوانی‌های حرکتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *