خانه / رویداد / فراخوان پنجمین جشنواره علمی و فناوری فکر برتر

فراخوان پنجمین جشنواره علمی و فناوری فکر برتر

پنجمین جشنواره علمی و فناوری فکر برتر با حضور دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناوری کشور و برخی از کشورهای حوزه دریای خزر در بخش های مسابقه و نمایشگاه توسط پارک علم و فناوری گیلان، یکم الی چهارم ابان ماه سال جاری در استان گیلان برگزار خواهد شد.
متقاضیان در مقاطع مختلف دانش آموزی، دانشجویی و آزاد در رشته های برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک و مکاترونیک، صنایع شیمیایی، انرژی های نو، زیست فناوری، نانو فناوری، عمران، صنایع پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، هنر و معماری و علوم انسانی می توانند در جشنواره شرکت نمایند.
لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام در جشنواره تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ تمدید شده است.
برای اطلاع از جوایز مسابقه به این لینک مراجعه نمایید.

راهنما و کلیات
۱- متقاضیان شرکت در پنجمین جشنواره فکر برتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره نسبت به ثبت نام و ارائه مشخصات فردی و اطلاعات طرح خود اقدام نموده و ثبت نام می نمایند.
۲- پس از ورود به پایگاه، متقاضی از امکان دریافت و تکمیل کاربرگ تقاضای شرکت در مسابقه و یا نمایشگاه تا پایان زمان فراخوان برخوردار خواهد بود.
۳- متقاضیان می توانند مستندات نظیر لوح فشرده، گواهی نامه ها، عکس، فیلم، نقشه، تاییدیه ها، نمونه ساخته شده، مقالات، جوایز، قرارداد های پژوهشی و صنعتی، گزارش علمی و… مربوط به ایده را به نشانی پستی دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
۴- طرح ارائه شده در این دوره نباید در دوره های قبلی جشنواره شرکت کرده باشد مگر اینکه در فرایند اجرایی یا دستاوردهای آن تغییرات قابل ملاحظه ای ایجاد شده باشد.
۵- طرح هایی که صرفا به صورت تئوری یا ایده ارائه می شود باید مستندات علمی و فنی و محاسبات توجیهی کافی داشته باشند.
۶- طرح هایی که نمونه سازی شده باید ضمن اجرایی شدن، دارای تاییدیه از مراجع ذیصلاح باشد.

تذکرات مهم
۱- متقاضی اطلاعات طرح و مستندات را تا جای ممکن به پست الکترونیکی جشنواره به نشانی gsif@gstp.ir ارسال و اطلاعات تکمیلی را از طریق پست به نشانی دبیرخانه ارسال نماید.
۲- در صورتی که متقاضی جشنواره دانش آموز / دانشجو باشد، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از موسسه آموزشی و در صورتی که شاغل باشد، گواهی اشتغال به کار و مالکیت حقوقی ایده یا طرح ارائه شده از دستگاه متبوع(در صورت تأمین اعتبار طرح توسط دستگاه متبوع) الزامی می باشد.
۳- در صورت نیاز و تشخیص بخش کارشناسی تخصصی برای بازدید از طرح، قبل از اعلام نظر داوران، متقاضی باید شرایط لازم را برای بازدید فراهم نماید.
۴- در صورتی که کار به صورت گروهی انجام گرفته باشد، در کاربرگ تکمبل شده باید سهم درصد همکاری هریک از افراد مشخص شده و توسط افراد ذی ربط گواهی شده باشد ( متن گواهی نامه تایید درصد همکاری)، در غیر اینصورت سهم مساوی همکاری برای اشخاص نامبرده شده در کاربرگ منظور خواهد شد.
مدارک مورد نیاز جهت شرکت در پنجمین جشنواره فکر برتر گیلان
۱- ثبت نام الکترونیکی از طریق نشانی www.gsif.ir ، دریافت کاربرگ شرکت در جشنواره / نمایشگاه و ارسال کاربرگ های مربوطه بوسیله پست الکترونیکی / ارسال الکترونیکی(در صورت امکان) یا دستی مستندات شامل عکس، فیلم، مقالات، جوایز، تاییدیه ها، نقشه، نمونه، قرارداد های پژوهشی و صنعتی، گواهی در صد مشارکت تیم اجرایی، گواهی اشتغال به تحصیل، گواهی دستگاه اجرایی / آموزشی / تحقیقاتی

۲- پرداخت هزینه ثبت نام به ازای هر طرح مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ریال ( برای بخش مسابقه و نمایشگاه) به حساب سیبا بانک ملی ایران به شماره ۲۱۷۲۰۵۴۴۰۳۰۰۸ تحت عنوان تمرکز درامدهای اختصاصی پارک علم و فناوری گیلان و ارسال الکترونیکی فیش پرداختی به دبیرخانه جشنواره
توجه: بررسی و داوری کاربرگ ها، پس از پرداخت وجه به حساب بانکی اعلام شده در بند ۲ ، انجام خواهد شد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

VALEO INNOVATION CHALLENGE ۲۰۱۵

عنوان: VALEO INNOVATION CHALLENGE ۲۰۱۵ موضوع: طراحی خودرو مهلت ارسال آثار: ۱۳ بهمن هزینه شرکت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *