خانه / رویداد / فراخوان طراحی چادرهای امدادی

فراخوان طراحی چادرهای امدادی

شرکت صنایع نساجی هلال ایران طرح فراخوان طراحی چادرهای امدادی متناسب با شرایط و اقلیمهای مختلف آب و هوایی در اقصی نقاط کشور در دو قالب چادر مخصوص مناطق گرمسیر و سردسیر جهت رفاه حال هر چه بیشتر هموطنان آسیب دیده از بلایای طبیعی و سوانح در مناطق مختلف آب و هوایی برگزار می نماید.
توجیه اقتصادی، قابلیت نصب راحت چادر، سبک تر و کم حجم تر بودن نسبت به نمونه فعلی، مناسب بودن فضای داخلی چادر جهت یک خانوار ۵ نفره، مقاوم بودن آن در برابر باد و بوران و رطوبت هوا، تامین دمای داخلی مناسب و قابل تحمل برای افراد اسکان داده شده جهت چادرهای مناطق گرمسیر و سردسیر و حتی الامکان استفاده از مواد اولیه تولید داخل از ویژگی های مورد نظر برای طراحی این چادرها می باشد.
از کلیه امدادگران، اعضائ محترم سازمانهای امداد و نجات، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران و کلیه هموطنانی که در این زمینه صاحب نظر می باشند دعوت می شود که در این فراخوان شرکت نمایند.
شرکت کنندگان می توانند طرح ها و ایده های خود را حد اکثر تا پایان آذرماه ۱۳۹۱ به صورت پکیج همراه با اطلاعات تماس طراح به دبیرخانه طرح فراخوان واقع در محل شرکت نساجی ارسال نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی شرکت به نشانی www.helaliran.com مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۲۳۳۴۲۸۳۶ تماس حاصل نمایید.
به افرادی که طرح های آنها به فاز مطالعاتی وارد شود جوایز ارزنده و به طرح های راه یافته به مرحله عملیاتی و تولید جوایز بسیار نفیسی اهدا می گردد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

VALEO INNOVATION CHALLENGE ۲۰۱۵

عنوان: VALEO INNOVATION CHALLENGE ۲۰۱۵ موضوع: طراحی خودرو مهلت ارسال آثار: ۱۳ بهمن هزینه شرکت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *