خانه / رویداد / فراخوان تدکس دانشگاه تهران با عنوان “دنیای قشنگ نو”

فراخوان تدکس دانشگاه تهران با عنوان “دنیای قشنگ نو”

همایش یک روزه تدکس دانشگاه تهران (TEDxUniversityofTehran) در تاریخ ۲۰ آبان­ماه ۱۳۹۴، با سخنرانی هشت سخنران در این دانشگاه برگزار خواهد شد. این همایش با عنوان “دنیاى قشنگ نو” یا “Brave New World” با موضوعات مورد بحث خود، مخاطب را به اندیشه پیرامون آن و یافتن نقطه اتصال میان آن­ها دعوت مى­کند.
قالب این همایش، جهانى است که ما بسوى آن در حال حرکت هستیم. جهانى که علم، هنر، تکنولوژى همه در کنار یکدیگر همزیستى مى­کنند و در تلاش­اند تا کیفیت زندگى انسانى را ذره ذره بهبود بخشیده و تجربه زندگى را ارتقا دهند. این جهان توسط انسان­هاى امروز ساخته مى­شود و شاید هرکدام از ما بتوانیم با قدرت فکر، عمل و همکارى در پایه­گذارى این دنیا سهیم شویم.
TED یک بنیاد غیرانتفاعى مى­باشد که هدف اصلى خود را گسترش ایده­ها در قالب سخنرانی­هاى کوتاه و قدرتمند می­داند. ذهن­هاى خلاق در سراسر جهان، گاهى اوقات به ایده­هایى نوآورانه و تحول­گرایانه می­رسند که اگر آن­ها را در بسترى مناسب براى دیگر افراد نیز ارائه کنند، می تواند دنیا را تغییر دهد. ایجاد بناى محیطى مناسب براى عرضه ایده­هاى گوناگون، هدف این بنیاد می باشد و در نهایت، تمامى فعالیت­هاى آن در تلاش براى پاسخگویى به یک پرسش است: چگونه مى­توانیم ایده­هاى نوین را بهتر و سریع­تر گسترش دهیم؟
در راستاى گسترش این ایده­ها، TEDx رخدادى محلى و مستقل است که افراد مختلف را براى تجربه­اى TED مانند دورهم جمع می­کند. برانگیختن حس خلاقیت و نوآورى و همچنین گسترش ارتباطات افراد شرکت­کننده از اهداف این رویداد می­باشد. همایش تدکس دانشگاه تهران با همکارى و انرژى دانشجویان مستعد و مبتکرى اجرا مى­شود که داوطلبانه با تیم برگزارى همایش همکارى مى­نمایند.

نحوه ثبت نام
ثبت نام این همایش در دو مرحله انجام خواهد گرفت:
۱- در مرحله اول پیش ­ثبت ­نام از طریق وبسایت TedxUniversityOfTehran.com و پر کردن فرم مربوطه صورت می­گیرد. پیش ثبت نام برای تمام داوطلبان، آزاد و رایگان خواهد بود.

۲- در مرحله دوم فرم­های پیش ثبت نام بررسی شده و از بین داوطلبان، ۱۰۰ نفر به عنوان شرکت کننده در این برنامه انتخاب و معرفی خواهند شد.
* لازم به ذکر است شرایط انتخاب و موارد قابل بررسی در وبسایت مربوطه درج شده است.
در نهایت یک لینک اختصاصی برای افراد منتخب فرستاده خواهد شد که در آن امکان تهیه بلیط فراهم شده است.

هزینه بلیط شرکت در این همایش:
هزینه برای شرکت کنندگان عادی ۷۵ هزار تومان و برای دانشجویان با ۶۰ درصد تخفیف ۳۰ هزار تومان می­باشد.

تاریخ مراحل ثبت نام و برگزاری:

  • مرحله اول با عنوان پیش ثبت نام، از انتشار فراخوان تا اول آبان ماه
  • مرحله دوم تهیه بلیط، از سوم تا ۱۰ آبان ماه
  • تاریخ برگزاری همایش، چهارشنبه ۲۰ آبان ۹۴

مکان برگزاری:
دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا، سالن شهید آوینی

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:
وبسایت: TedxUniversityOfTehran.com
ایمیل: contact@tedxuniversityoftehran.com

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

نمایشگاه آثار طراحی صنعتی پردیس البرز دانشگاه تهران

نمایشگاه آثار طراحی صنعتی پردیس البرز دانشگاه تهران زمان: بیست و یکم الی بیست و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *