خانه / اخبار / طرح مفهومی Evomobile

طرح مفهومی Evomobile

طراح فرانسوی Ora-Ito محصول جدید خود را – خودرو مفهومی دوگانه – با همکاری بخش تحقیق و توسعه شرکت خودرو سازی سیتروئن، در میلان به نمایش گذاشته است. برپایه فرضیات هنر مدرن، این طرح یک تندیس جالب و غیره منتظره را از روند تحول طراحی خودرو نشان می دهد.
بیان Ora-Ito در وب سایت خود:‌” ایوموبایل تعمید شده و UFO (اشیائ ناشناخته پرنده)، یک طرح از دو تصور فوق است که یک خط ارتباط بین ایکون های طراحی ستروئن و بازتابی از روند طراحی گذشته و آینده آن است”.

با توجه به روند طراحی، ذهنیت Ora-Ita در این توانسته شواهد و مدارک تاریخی و اجتماعی را با بدست آوردن کدهای طراحی آنها با یکدیگر ترکیب کند.

این طراح پیشرو و مدرن صرفاً در فکر خلق یک ایده جدید نبوده بلکه، قصد بیان یک طرح تحول تکوینی (بر اساس اجداد طرح) و توسعه و انتقال جهانی آن رابه صنایع خودرو سازی در بستر دید هنری خود و گرایشاتی که تابحال جستجو نشده را داشته است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *