خانه / اخبار / طرح جدید Pininfarina – خودرو Cambiano

طرح جدید Pininfarina – خودرو Cambiano

Pininfarina اولین تصاویر خودرو جدید خود را که قرار است در نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو (the Geneva Motor Show) در تاریخ ۶ مارچ ۲۰۱۲ به نمایش در آید، رونمایی کرد.

این مدل که Cambiano نام دارد، یک خودرو اسپرت و بسیار زیبا است که با توجه به معیار های محیط زیستی، هم از جهت موتور و هم مواد سازنده بدنه، طراحی شده است. این طرح نشاندهنده مهارت Pininfarina در برقراری ارتباط موزون بین زیبایی و کارکردگرایی است.

انتخاب نام این خودرو خیلی تصادفی نبوده است، Cambiano‌ نام شهری است که Pininfarina کار خود را ۳۰ سال پیش (۱۹۸۲) از آنجا آغاز کرد و امسال سی امین سالگرد آنست ، همچنین امسال دهمین سالگرد (۲۰۰۲) افتتاح مرکز فنی-مهندسی این شرکت نیز می باشد.

اکنون Pininfarina با هدف ارائه بهترین طراحی، تکنولوژی و خدمات مشغول به کار است و بعنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه خودور فعالیت می کند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *