خانه / اخبار تصویری / حاصل همکاری کارخانه فولکس‌واگن و شرکت تولید لوازم آشپزخانه گرنیه؛ یخچال فولکس‌واگن!

حاصل همکاری کارخانه فولکس‌واگن و شرکت تولید لوازم آشپزخانه گرنیه؛ یخچال فولکس‌واگن!

حاصل همکاری شرکت فولکس‌واگن و کارخانه تولید لوازم آشپزخانه گرنیه، یخچالی با ظاهری خاطره‌انگیز و خاص می‌باشد، این یخچال که در طراحی آن از ون‌های قدیمی‌ فولکس‌واگن الهام گرفته شده، در دو رنگ آبی و قرمز راهی بازار شده است.

یخچال فولکس‌واگن

فولکس‌واگن تیپ ۲، نام خودرویی است که در سال ۱۹۵۰ توسط فولکس‌واگن رونمایی شد و به یکی از موفق‌ترین خودروهای تاریخ بدل شد. از دلایل محبوبیت این خودرو می‌توان قیمت مناسب، فضای بزرگ، کاربردی بودن، استفاده گروهی و مناسب بودن برای مسافرت را نام برد.

 فولکس‌واگن

در آشپزخانه‌ات پارک‌اش کن” شعار تبلیغاتی شرکت gorenje برای این محصول است. gorenje  بصورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کند. این یخچال علاوه بر طرح خاص و جذاب‌اش از فناوری‌‌های روز دنیا بهره می‌برد.

یخچال فولکس‌واگن

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *