خانه / اخبار / شارژر باطری جهانی‌

شارژر باطری جهانی‌

Mike Lin, رئیس Fenix درباره این دستگاه کوچک می گوید که ایده این شارژر جهانی‌ که به هر نوع باطری می‌خورد از سیستم‌های ابتکاری شارژ موبایل در آفریقا الهام گرفته شد. مردم این کشورها معمولا موبایل‌های خود را با پرداخت پول کمی‌ در باجه‌های مختلف شارژ می کنند.

داشتن شارژر ویژه که به نوع باطری شما بخورد برای خود دردسری است، و با توجه به اینکه یک گوشی موبایل می تواند حاوی تمام اطلاعات شخصی‌ شما باشد حتی یک لحظه هم دوست ندارید که از دید شما خارج شود. شارژر جهانی‌ Fenix هم با الهام از این باجه‌های کوچک طراحی و ساخته شده است، اما با این تفاوت که به جای اینکه آن را به هر نوع شبکه برق در دسترس و یا باطری ماشین و یا سوراخ فندک ماشین وصل کرد، این شارژر به یک خروجی‌ USB مجهز گشته که به کامپیوتر وصل می شود و باطری مورد نظر از آن طریق شارژ می گردد.

این کلیپس به همراه یک باطری آجر مانند که با هر چیزی از صفحات خورشیدی گرفته تا پدال دوچرخه شارژ می شود عرضه می گردد و می توان از آن به عنوان منبعی برای شارژ باطری‌ها استفاده کرد. حتی بدون وصل کردن این کلیپس به هیچ منبع انرژی، به آسانی‌ و مانند یک گیره می‌توان آن را به باطری وصل کرد، سپس یک چراغ سبز بر روی آن به شما نشان می دهد که اتصال برقرار شده است. البته درست است که نمی‌توان از این شارژر برای شارژ دستگاهایی که باطری آنها قابل خارج کردن نیست استفاده نمود، اما باید گفت که این محصول برای سایر وسایل الکتریکی‌ از دوربین‌ها گرفته تا گوشی‌های موبایل شارژر بسیار کارایی است و در زمان‌های ضروری میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *