خانه / اخبار / سیستم بادشونده خودکار لاستیک ماشین – goodyear

سیستم بادشونده خودکار لاستیک ماشین – goodyear

ترجمه شده توسط: فرزانه نعمتی
شرکت آمریکایی goodyear سیستم جدیدی را ارائه کرده که فشار لاستیک را از طریق تکنولوژی کنترل هوا ( AMT )، تنظیم وکنترل می کند. این پروژه به مدت دو سال مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و روشی را برای حل معضل کاهش مصرف سوخت و انتشارco2 در اختیار می گذارد.


سیستم AMTبه شما اطمینان می دهد که لاستیک ها کاملا پر باد بوده ونیازی به باد کردن از بیرون نیست؛ همچنین، لاستیکهای دارای این سیستم – در مقا یسه با انواع قدیمی – موجب کاهش ۲.۵-۳.۳% مصرف سوخت می شوند.


انتظار می رود که این تکنولوژی جدید، نقش عمده ای دربهینه سازی عمر آج لاستیک در بازار لاستیک تجاری داشته باشد . قابل ذکر است که هنگامی که لاستیک کاملا پر باد باشد،عمر مفید آج لاستیک تا ۱۰% افزایش می یابد. با وجود اینکه می توان از این سیستم برای توسعه روند روکش کاری لاستیک ودر نتیجه طولانی کردن عمر مفید محصول استفاده کرد اما معمولا فشار لاستیک های تجاری برابر۱۰۵ PSI و برای انواع مصرف کننده آن ۳۲ PSI است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *