خانه / اخبار / سانی به بازار آمد

سانی به بازار آمد

خودروی جدید سانی نیسان در هند تست و در بازار چین به فروش رسید. این خودرو که مطابق قانون راندمان سوخت طراحی شده است قرار است در ۱۷۰ کشور جهان فروخته شود.
این خودرو در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و احتمال می رود رقابت تنگاتنگی با ماروتی سوایفت، دیزر، فولکس واگن ونتو، فورد فیستا و هیوندای ورنا داشته باشد.
نام این خودرو برگرفته از تاریخ آغاز به کار نیسان است که از سال ۱۹۶۶ برای اولین بار پس از چندین دهه فعالیت ساخته شده است.
این پلت فرم با توجه به اقتصادی بودن و نیازهای بازار طراحی شده است.
مهندسین نیسان در ژاپن بر روی کم وزن بودن و ترکیبات به کار رفته در خودروها تمرکز دارند تا مدل های آینده ی شرکت را بهتر طراحی و تولید نمایند.
سانی دارای موتور بنزینی ۵/۱ لیتری و ۴ سیلندر است و می تواند تا حدود ۱۰۰ اسب بخار قدرت داشته و امکان نصب موتوری ۵/۱ لیتری دیزلی مشابه مدل میکرا را نیز دارد.

 

 

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *