خانه / اخبار / ساخت پنکه بدون پره!

ساخت پنکه بدون پره!

پنکه Dyson با پنکه های معمولی و موجود بسیار متفاوت است. این پنکه از تکنولوژی افزایش سرعت هوا استفاده می کند و هوا را ۱۵ بار تقویت می کند. عدم وجود تیغه یا طوری مشبک آن را بسیار امن کرده و باعث سهولت استفاده و تمیز کردن آن می شود و جریان متناوب و خوشایند از هوای تازه را ایجاد می کند.

هوای محیط از طریق دیافراگم حلقوی وارد و به صورت یک پرده نازک هوا با زاویه ی ۱۶ درجه با شتاب و بدون وقفه به بیرون پرتاب می شود و یک جریان هوای صاف تولید می کند.
عدم استفاده از تیغه این پنکه را به وسیله ای امن برای کودکان تبدیل می کند و تمیز کردن آن بسیار آسان تر از پنکه های معمولی است.


پنکه های متعارف تنها ۳ یا ۴ و تنظیم دارند که یکی از آنها ‘خاموش’ است! همچنین زاویه ی پنکه های متعارف به خاطر اینکه قسمت بالایی آن سنگین است، به سختی تنظیم می شود و شما مجبور به استفاده از هر دو دست هستید. در حالیکه مرکز ثقل Dysonدر محور آن قرار داده و با یک تماس کوچک می توان آن را تنظیم کرد.
پنکه هوا Dyson حتی سوئیچ دیمری ویژه ای برای تنظیم و کنترل قدرت جریان هوا دارد.
پره پنکه های متعارف باعث ریز ریز کردن هوا و ایجاد صدایی ناخوشایند می شوند، اما پنکه Dysonجریان بی وقفه ای از هوا را بدون ایجاد صدا می سازد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *