خانه / اخبار / رونمایی از خودرو تویوتا در نمایشگاه اسباب بازی

رونمایی از خودرو تویوتا در نمایشگاه اسباب بازی

شرکت خودرو سازی تویوتا تازه‌ترین کانسپت خود را اینبار نه در نمایشگاه خودرو بلکه در یک نمایشگاه اسباب‌بازی رونمایی کرد. این خودرو که کاماته (Camatte) نام دارد در نمایشگاه بین‌المللی اسباب‌بازی توکیو رونمایی شد و می‌توان پنل‌های بدنه آن را به سرعت عوض کرد و فرم ماشین را تغییر داد.

کاماته برای سه سرنشین جا دارد. تویوتا می‌گوید این ماشین را برای بچه‌ها ساخته است تا آن‌ها را به خودرو و مهندسی علاقه‌مند کند. این خودرو در دو فرم ساخته شده که می‌توان آن را به شکل‌های مختلف تغییر داد.

تویوتا صندلی‌های ماشین را طوری طراحی کرده که والدین می‌توانند به راحتی با فرزند خود که در صندلی سوم می‌نشیند ارتباط داشته باشند. البته نکته جالب‌تر کاماته برای کودکان این است که می‌توانند پنل‌های ماشین را تغییر دهند و شکل و رنگ ماشین‌ را در مدت کوتاهی عوض کنند.

این ماشین با قوانین رانندگی در جاده مطابق نیست و تویوتا می‌گوید فقط می‌شود آن را در جاده‌های شخصی راند. کارخانه ژاپنی اعلام کرده هیچ برنامه‌ای برای ساخت مدلی مشابه ندارد.

منبع: + +

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *