خانه / رویداد / دو روز، چهار ورکشاپ با مدرسه اینورس

دو روز، چهار ورکشاپ با مدرسه اینورس

چهار ورکشاپ نام برده در دو روز “پنجشنبه ۴ شهریورماه” و “جمعه ۵ شهریورماه” برگزار خواهند شد.
ارائه دهندگان این ورکشاپ به ترتیب سینا فرهمند، سهیل دانش اشراقی، علیرضا اردوبادی و عقیل حسینیان خواهند بود.
جزئیات ورکشاپ ها به شرح ذیل است:

نام ورکشاپ: “در مسیر موفقیت شغلی و Personal Branding”
روز برگزاری: پنجشنبه ۴ شهریور
ساعت برگزاری: ۱۰:۰۰ الی ۱۳:۰۰
ارائه دهنده: سینا فرهمند
هزینه ورکشاپ: ۵۰ هزار تومان

با توجه به نیاز مبرم هنرمندان به ارائه آثار هنری در فضای حرفه ای و همچنین ایجاد تمایز در نحوه ارائه به جهت بیشتر دیده شدن در فضای رقابتی کنونی، برنامه ای طراحی شده است تا افراد بتوانند خودشان را صحیح و حرفه ای مطرح کرده و مدیریت رفتار فردی و ارتباط سازی را بیاموزند. در بخش ابتدایی این ورکشاپ موضوع شناسایی قابلیت های فردی و نحوه مدیریت آن مورد گفت و گو قرار گرفته و در ادامه بر نحوه ارتباط سازی قابلیت ها و موضوع تیم سازی تمرکز خواهد شد. در پایان، افراد، در یک فعالیت تیمی، به تمرین ارائه توانایی ها و قابلیت های خود خواهند پرداخت.


نام ورکشاپ: “روند طراحی کانسپت فضا و شخصیت در یک فیلم هالیوودی”
روز برگزاری: پنجشنبه ۴ شهریور
ساعت برگزاری: ۱۳:۳۰ الی ۱۶:۳۰
ارائه دهنده: سهیل دانش اشراقی
هزینه ورکشاپ: ۵۰ هزار تومان

دراین ورکشاپ، روند اجرای یک پروژه کانسپ از مرحله جمع آوری رفرنس تا اجرای نهایی پوستر یک فیلم هالیوودی بررسی خواهد شد. در این برنامه سعی بر این است تا افراد بتوانند پروسه و روند اجرای کار حرفه ای را آموخته و با بکارگیری از تکنیک نقاشی دیحیتال و تصویرسازی، پروژه را به اتمام برسانند.
پیش از این در مدرسه اینورس ورکشاپ های نقاشی دیجیتال از پایه شروع و در همان جلسه به اتمام می رسید، اما این ورکشاپ با یک قدم جلوتر از برنامه های قبلی، پا را از آموزش تکنیک صرف فراتر گذاشته و تجربیات و مطالب حرفه ای تر و آموزنده تری برای نقاشان دیجیتال و علاقه مندان کانسپت آرت خواهد داشت.


نام ورکشاپ: “یک صبحانه حرفه ای”
روز برگزاری: جمعه ۵ شهریور
ساعت برگزاری: سرو صبحانه از ٨:٣٠ تا ١٠ / شروع ورکشاپ : از ١٠ الی ١٣
ارائه دهنده: علیرضا اردوبادی
هزینه ورکشاپ: ۶۰ هزار تومان

خیلی از افراد، بعد از سالها کار کردن متوجه می شوند که مسیر کاری یا زندگی شان را دوست ندارند و بعضا با وجود موفقیت، از حال خود راضی نیستند. در حقیقت علاقه داشتن به شغل، موضوعی است که به شناخت هر فرد از خود و ریشه های روان شناختی بر می گردد. در بخش اول این ورکشاپ این موضوع واکاوی شده و روشهایی برای شناخت خود و استفاده آن درشغل بررسی می شود.
در بخش دوم این ورکشاپ، در مورد نحوه نوشتن رزومه صحبت خواهد شد. بسیاری از افراد پروفایلی در سایت لیندکین دارند که اصلا گویا نیست و حتی کارفرما پس از خواندن رزومه کوچکترین رغبتی برای تماس با فرد ندارد. این موضوع مهارتی است که افراد جوینده کار (و حتی افرادی که جوینده کار نیستند ولی بطور حرفه ای مشغول به کار هستند) می بایست داشته باشند تا بتوانند یک شغل را از آنِ خود کنند. در این بخش به مواردی که بتواند به افراد برای نمایش بهتر مهارت های خود کمک کند، اشاره خواهد شد.
« در این برنامه، صبحانه در محل مدرسه اینورس سرو خواهد شد.»


نام ورکشاپ: “لذت استاپ موشن”
روز برگزاری: جمعه ۵ شهریور
ساعت برگزاری: ۱۳:۳۰ الی ۱۶:۳۰
ارائه دهنده: عقیل حسینیان
هزینه ورکشاپ: ۵۰ هزار تومان

در این ورکشاپ سعی بر این است تا یک اثر استاپ موشن به طور کامل و با همکاری شرکت کنندگان ساخته شود تا افراد بتوانند بصورت کاملا عملی با این تکنیک آشنا شده و روش اجرای آن را به طورکاربردی بیاموزند. این ورکشاپ به سه بخش تقسیم می­شود: در بخش اول ماهیت متحرک سازی و قوانین انیمیشن به صورت تئوری توضیح داده می­شود. در بخش دوم متحرک سازی Object ساده به همراه نحوه درست انیمیت کردن با رعایت قوانین انیمیشن پرداخته می­شود. در بخش سوم به کمک حضار داوطلبو با توجه به مطالب گفته شده تکنیک Pixilation با موضوع تعیین شده اجرا خواهد شد.

محل برگزاری ورکشاپ ها: بلوار آفریقا، خیابان سعیدی، نبش خیابان مهرداد، پلاک ۳، طبقه ۴، واحد ۱۶

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *