خانه / اخبار / دوچرخه تاشو بی ام و

دوچرخه تاشو بی ام و

تیم طراحی – ب ام و – طرح یک دوچرخه تاشو را بمنظور قرارگیری در صندوق عقب اتومبیل Mini Couper به اجرا در آورده است. برای خرید این دوچرخه نیازی به خریداری اتومبیل نیست، فروش این طرح بطور مجزا از ماه آگوست آغاز می گردد.


طرح دوچرخه مینی نماینده یک طرح هوشمند است: قطعات با کیفیت، فریم آلومینیمی بسیار سبک و مکانیزم راحت تاشدن آن باعث می‏شود تا این طرح انتخاب ایدآل برای تفریخ و سفر باشد. این محصول در ظرف مدت چند ثانیه تا و باز می شود.


این دوچرخه در جهت قرار گرفتن فرمان آن و راستای کلی دوچرخه تا می‏شود، بعلاوه زین و پدال های این طرح می توانند جمع شوند. بدین طریق دوچرخه برای قرارگیری در صندوق و یا جابجایی براحتی قابل حمل می گردد. در ضمن یک کیف کاربردی بسیار سبک در زیر زین دوچرخه برای نگهداری وسایل ضروری تعبیه شده است.


یک ابتکار جالب و دوست داشتنی در این طرح، قرار دادن یک لایه تفلن (Teflon) بر روی زنجیر چرخ است که از روغنی شدن اجسام و وسایلی که با آن در تماس هستند جلوگیری می کند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

عکس‌های جدید از طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو

طراح ژاپنی Tokujin Yoshioka عکس‌های جدیدی از جزئیات طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو منتشر کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *