خانه / تازه ها / دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

گزارش آگهی
….

طراحی محصول یکی از اصلی ترین ارکان مهم تجاری سازی ایده ها و گام نخست برای خلق محصولات جدید و نوآورانه است و در سالهای اخیر، تخصص طراحی و مدیریت محصول، مورد توجه بسیاری از رهبران بازار قرار گرفته است و موقعیت ­های شغلی فراوانی در این حوزه پدید آمده است.

دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس
دوره جامع طراحی محصول

به همین منظور، آکادمی یوزراکس اقدام به برگزاری دوره آنلاین طراحی محصول نموده است. در این دوره جامع آنلاین که بصورت پروژه محور و به مدت چهارماه برگزار می شود، شش مهارت اصلی مدیریت محصول، معماری اطلاعات، تحقیقات کاربر، طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری، ارزیابی تجربه کاربر و مهارت های بازاریابی، گیمیفیکیشن و چابکی به شرکت کنندگان آموزش داده می شود. علاوه بر این در کنار آموزش، شرکت کنندگان این دوره با همراهی منتورهای تخصصی، یک پروژه واقعی طراحی محصول را نیز بصورت کامل و عملی انجام خواهند داد و مهارت های لازم برای طراحی، بهبود و ارتقا محصول کاربرمحور را کسب می کنند.

پس از گذراندن دوره آموزشی آنلاین و انجام پروژه طراحی محصول به شرکت کنندگان دوره گواهی معتبر گذراندن دوره و انجام پروژه طراحی تقدیم خواد شد.

همراهان گزارشگر طراحی صنعتی می توانند با کد تخفیف idreporter در این دوره شرکت کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره می ­توانند به وبسایت آکادمی یوزراکس http://pd.userxevent.ir مراجعه نموده و یا با شماره ۶۶۱۲۸۰۶۸  و ۰۹۳۶۶۱۲۹۱۰۱تماس بگیرند.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

چهارمین دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

پس از سه تجربه موفق در برگزاری دوره آنلاین طراحی محصول  آکادمی یوزراکس اقدام به …

یک دیدگاه

  1. سلام
    لطفا در مورد این کلاس و هزینه دوره هم توضیح دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *