خانه / اخبار / دستبند حرکتی FuelBand – محصول جدید Nike

دستبند حرکتی FuelBand – محصول جدید Nike

Nike+FuelBand ، یک ایده جدید است که تمام حرکات و فعالیت روزانه شما را اندازه گیری می کند و آن را با یک میزان قابل تنظیم می سنجد و به شما نشان می دهد که چقدر دیگر باید فعال باشید. این محصول به لحاظ روانی نیز باعث افزایش انگیزه و روحیه فعالیت در افراد مختلف می گردد.


این محصول برای استفاده روزانه طراحی شده و با دارا بودن ویژگی هایی چون ارگونومی و کاربری آسان، می تواند هدف اصلی خود را که تهیه اطلاعات حرکتی است، در قالب نمایش نورهای LED ، به انجام برساند.


این محصول ۴ شاخص زمان، کالری، قدم ها و “NikeFuel” را ارزیابی می کند. البته در بعضی فاکتورها مانند کالری مصرفی، تجزیه و تحلیل داده ها باتوجه به جنسیت کاربر متفاوت خواهد بود. شاخص “NikeFuel” یک میزان نرمال است که فارغ از فرم فعالیتی، به حرکات انجام گرفته توسط شما امتیاز می دهد.


در این سیستم شما هر روز میزان فعالیت دلخواه (یا باتوجه به برنامه بهداشتی – سلامتی) خود را برای این دستگاه مشخص می کنید و با توجه به آن، این سیستم میزان فعالیت شما را با ۲۰ نمایشگر LED خود از رنگ قرمز به سبز مشخص می کند. همگام با فعالیت های روزانه شما، این شاخص “NikeFuel” میزان موفقیت شما در رسیدن به هدف خود را در هر لحظه با توجه به LED های روشن نشان می دهد.


دستبند حرکتی Nike‌، از طریق USB و همچنین Bluetooth قابلیت اتصال به کامپیوتر و یا موبایل (اینترنت) را دارد و بدین ترتیب شما هم از طریق نرم افزارهای مختلف ارائه شده و هم وصل شدن به سایت شرکت Nike داده های خود را ذخیره و یا تجزیه و تحلیل نمایید.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *