خانه / اخبار / درخشش تیم مرسدس بنز

درخشش تیم مرسدس بنز

رقابت انتخاب گروه برگزیده شرکت های خودروسازی ۲۰۱۱ ، برگزار گردید و در این مراسم شرکت مرسدس بنز با دریافت سه جایزه، بعنوان گروه برگزیده انتخاب گردید. در این مراسم شرکت مرسدس بنز علاوه بر دریافت جایزه تیم طراحی برتر، یکی از جوایز “بهترین بهترین ها” در طراحی خارجی برای مدل CLS و در طراحی داخلی برای ایده مدل مفهومی کلاس A را نیز نصیب خود کرد.

مدیر طراحی تیم بنز، پروفسور h.c Gorden Wagener در این مراسم بیان کرد: ” همه ما از دریافت این جایزه که بیانگر تلاش عظیم ما بود، بسیار خوشحال هستیم. همه افراد تیم ما در تمام ساعات کار با انرژی فراوان تلاش کردند تا بتوانند کیفیت و عیار محصولات (مدل) شرکت بنز را در بالاترین سطح استاندارد ها نگه دارند”.

طرح مفهومی کلاس A با ساختار فرمی بیونیک و طراحی داخلی گرافیکی با جزئیات پویا در طراحی داخلی، نمایانگر ذائقه ی نسل آینده در طراحی خودرو است.

در طرف دیگر طرح خارجی مدل CLS بسیار وام دار طراحی گذشتگان خود است و هویت خود را بنحو احسنت حفظ کرده است. این طرح ترکیبی از یک فرم شیک و زیبا با طراحی نمای جلویی پرمعناست. ساختار عضله ای طرح بدنه این خودرو، مجموعه ای از خطوط و سطوح است که در عین وابسته بودن به گذشته نشانگر زیبایی شناسی معاصر است.

در این مراسم همچنین مدل Hommage 328‌ از شرکت BMW‌ در بخش طرح مفهومی، و طرح مدل سری ۶ این شرکت نیز در بخش طراحی خارجی (بدنه) موفق به کسب جایزه شدند.

رقابت انتخاب خودرو ساز برگزیده، برای اولین بار است که توسط انجمن طراحی کشور آلمان برای شناخت خودرسازان برتر و دستاوردهای ارزشمند در زمینه برندینگ و طراحی در بخش خودرو برگزار می گردد. معیارهای قضاوت و ارزشیابی در این رقابت از میان ۱۵ بخش مختلف، از کیفیت طراحی داخلی و خارجی خودرو گرفته تا نحوه تبلیغات گسترده هستند.

برگزیدگان این جایزه، بصورت خودکار کاندیدای جایزه طراحی ملی کشور آلمان می گردند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *