خانه / اخبار / درب هوشمند شیشه قرص

درب هوشمند شیشه قرص

(درب درخشنده) طوری طراحی شده که برای شیشه های قرص موجود در داروخانه ها و دیگر خرده فروشی ها مناسب می باشد. در داخل GlowCap تراشه های بی سیم قرار دارد که چهار نوع از خدمات را برای استفاده گر فراهم می کند. به کمک این خدمات افراد می توانند رژیم داروئی خود را حفظ کنند.


۱- یادآوری
در زمان مصرف قرص، GlowCaps با استفاده از نور و صدا به استفاده گر سیگنال می فرستد. وقتی درب بطری باز می شود، سنسورهای داخل GlowCaps یک سیگنال به شبکه ی نظارت داروئی فرد می فرستد. اگر بطری دو ساعت بعد از زمان دوز برنامه ریزی شده باز نشود، به طور خودکار یک تماس تلفنی با کاربر گرفته می شود که یادآوری می کند : “هم اکنون شما باید قرص در شیشه با GlowCap با نور سبز را مصرف کنید”
۲- حمایت اجتماعی
در هر هفته ، GlowCap گزارش خلاصه ای از پیشرفت کاربر در مصرف داروهایش را از طریق پست الکترونیکی به افرادی که کاربر انتخاب کرده مانند، اعضای خانواده ، دوستان و یا مراقبت دهنده گان می فرستد.
۳- هماهنگی برای دوباره پر کردن دارو
GlowCaps حتی می تواند با کاربر تماس تلفنی گرفته و به او یادآوری کند که داروهایش در حال اتمام است و همچنین میتواند با یک تماس بیمار را به داروخانه خود متصل کرده تا قرص هایش را سفارش دهد.
۴- پاسخگویی به دکتر
GlowCaps می تواند هر ماه با پست الکترونیکی یک گزارش کامل از داروهای استفاده شده توسط کاربر را به دکتر او ارسال کند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *