خانه / اخبار / خودرو بنز پلیس در سال ۲۰۲۵ – E ner G Force

خودرو بنز پلیس در سال ۲۰۲۵ – E ner G Force

سناریو طراحی این خودرو این است که در سال های آینده علاقه و اشتیاق برای زندگی در فضاهای خارج شهری بیشتر خواهد شد و در همین راستا نیروی پلیس نیاز خواهد داشت تا با یک وسیله نقلیه قدرتمند بتواند مجرمان و خلاف کاران را تعقیب و دستگیر نماید.


Ener-G-Force تصور مرسدس بنز (Mercedes Benz) از خودروی پلیس در سال ۲۰۲۵ می باشد. این مدل اصالتاً یک مرسدس G-Class است که جراحی های علمی-تخیلی بر روی آن صورت گرفته است.


این مدل دارای خطوط تیز است که این طرح را شبیه نمونه های کلاسیک خودروهای شاسی بلند تبدیل کرده است. به نظر، فرم کلی آن از یک بلوک فلزی الهام گرفته شده، که بین خودرو Baja racer و یک فضاپیما تلاقی کرده است.


این وسیله نقلیه با لاستیک های غول پیکر (۲۰ اینچی) و پنجره های کوچک (برای جلوگیری از برخورد گلوله) شکل و شمایل پر ابهتی را برای خود فراهم کرده است. پایه ی نیروی محرکه این خودرو هیدروژنی است که با منبع آب باران جمع شده بر روی سقف خودرو بعنوان مخزن در ارتباط می باشد.

برای ارائه ی کیفیت بهتر در سیستم تعلیق، این خودرو مجهز به یک اسکنر ۳۶۰ درجه (TerraScan) است که در هر زمان با موقعیت یابی منطقه و با بررسی پستی و بلندی های آن، بهترین حالت سیستم تعلیق را با فرمان دادن به هر چرخ بصورت جداگانه فراهم می آورد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *