خانه / اخبار / حضور کنفرانس ملی طراحی خدمات در چهارمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف

حضور کنفرانس ملی طراحی خدمات در چهارمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف

کنفرانس طراحی خدمات در نمایشگاه کار دانشگاه شریف حضور یافت. به نقل از روابط عمومی کنفرانس طراحی خدمات، هدف از حضور در چهارمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف، آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان بازدید کننده از این نمایشگاه با مقوله طراحی خدمات و کفرانس طراحی خدمات بود.
این نمایشگاه رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت هایشان در آن، بصورت فصلی و یا سالیانه برگزار می گردد که می توان از آن به عنوان نمایشگاه فرصت های شغلی یاد کرد، بنحوی که فرصت های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه های تحثیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می شود.


این نمایشگاه از تاریخ ۷ الی ۹ مهرماه فعال بوده و بازدید از نمایشگاه برای عموم در صورت ثبت نام در سایت نمایشگاه، رایگان است. اما همراه داشتن پرینت فرم ثبت نام در ایام برگزاری نمایشگاه، الزامی است.


درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

تاثیر طراحی خدمات در کسب و کار

تاثیر طراحی خدمات در کسب و کار

تاثیر طراحی خدمات در کسب‌وکار و خرده‌فروشی‌ها از فروشگاه‌های پوشاک ورزشی گرفته تا مبادلات ارزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *