خانه / اخبار / حضور موفق دانشجویان دانشگاه آزاد در مسابقه Interior Motives Design Award

حضور موفق دانشجویان دانشگاه آزاد در مسابقه Interior Motives Design Award

مسابقه Intermotives Design که هر ساله برای طراحی خودرو های نسل آینده بشر برگزار می گردد و در این مسابقه دانشجویان از دانشگاه های مختلف بایکدیگر به رقابت می پردازند، برنامه ایست که علاوه بر آموخته های دانشجویان در دانشگاه های مختلف، استعداد آنها را نیز ارزیابی می کند. از طرف دیگر این مسابقه معیاری نیز برای ارزیابی کیفیت دانشگاه و یا مراکز آموزشی در این زمینه است و یک جایزه نیز به سرپرست دانشگاه و یا مرکز آموزشی که دانشجویان آن بیشترین امتیاز را در این رقابت کسب کرده باشند، اهدا می گردد.


در گزارش ارائه شده توسط سایت برگزار کننده این مسابقه، که نتایج ۵ دوره گذشته این مسابقه را بصورت های مختلف ارائه کرده، نتایج زیر بدست آمده است. که در این میان حضور قدرتمند و پر رنگ دانشجویان ایرانی از دانشگاه های مختلف بویژه دانشگاه آزاد اسلامی به چشم می خورد.

معیار سنجش و امتیاز دهی آثار بصورت زیر می باشد:
اگر اثری جزو انتخابی های اولیه قرار داشته است = ۱ امتیاز
اگر اثری جزو آثار نهایی بوده = ۳
اگر اثری جزو برگزیدگان اعلام شده = ۵
اگر اثری برگزیده نهایی بوده است = ۸

(نتایج زیر در بین سالهای ۲۰۱۱ – ۲۰۰۷ بدست آمده است)
طبقه بندی زیر بر اساس دانشگاه یا مرکز آموزشی ارائه شده که دانشگاه آزاد طبق این رده بندی که شما خلاصه ای از آن را مشاهده می کنید توانسته بین ۴۷ دانشگاه، رتبه ۱۰، دانشگاه تهران رتبه ۲۶ و دانشگاه هنر رتبه ۴۷ را بدست آورند.

رده بندی زیر بر اساس امتیاز کسب شده توسط هر فینالست از هر مرکز آموزشی ارائه شده که در این رتبه بندی نیز دانشگاه آزاد اسلامی توانسته دومین رتبه را بخود اختصاص دهد.

برای مشاهده کل آمار و گزارش ارائه شده می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

www.interiormotivesawards.com

منبع

 

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *