خانه / اخبار / حضور اسطوره در Big Boys Toys 2013

حضور اسطوره در Big Boys Toys 2013

اسطوره طرح خلاقانه یک موتورسیکلت است که توسط آقایان محمدرضا شجاعی و مجتبی صفری (سرپرستان تیم طراحی) طراحی و ماکت سازی شده است.


این طرح، در ابعاد واقعی جهت پیش فروش و جذب سرمایه برای تولید نهایی، که تمام مراحل طراحی و ساخت آن در ایران انجام شده است، در نمایشگاه Big Boys Toys 2013 واقع در هتل آتلانتیس دوبی شرکت کرده است.


Big Boys Toys UAE 2013 مهمترین نمایشگاه سبک زندگی و محصولات لوکس خاورمیانه است که معتبرترین برندها و محصولاتشان در این زمینه را در یک نمایشگاه سه روزه دور هم جمع می کند. این نمایشگاه مشتمل بر ۱۰ بخش: ماجراجویی، حمل و نقل هوایی، دیجیتال، رانندگی، مد، سبک زندگی، دریایی، خارج از پیست، سواری و سلامت می باشد، که تلاش می نماید در هر بخش جدید ترین، بزرگترین، سریعترین نمونه از محصولات خود را که تا بحال به نمایش در نیامده را در معرض دید عموم قرار دهد.


به گفته تیم طراحی، استقبال فوق‌العاده‌ای از این موتورسیکلت صورت گرفت (ارائه خبر آن توسط خبرگزاری های محلی و بین المللی) و متقاضیان زیادی برای خرید این محصول اعلام آمادگی کرده‌اند. به گفته‌ی اعضای تیم اسطوره، طراحی و ساخت ماکت این محصول در مدت زمان نزدیک به دو سال و با هزینه شخصی گروه و با سختی فراوان صورت گرفته است.


موتورسیکلت اسطوره در کلاس سوپراستریت بر روی پلت فرم موتورسیکلت K 1600 با شش سیلندر و با ابعاد بزرگتر از موتورسیکلت‌های معمول با نوآوری‌های خاص در شکل فرمان، اتصالات چرخ جلو، دیسک‌ها، فرم باک و بدنه، صفحه نمایش، رادیاتور چندگانه، سیستم کنترل آب و هوا، سیستم صوتی بلوتوث، لباس و کلاه اختصاصی و بسیاری دیگر از نکات فنی طراحی شده است.

قیمت اولیه‌ی این محصول برای نمونه‌ی استاندارد ۱۰۰ هزار دلار در نظر گرفته شده و قراراست حداکثر ۳۰۰ عدد از آن برای کسانی است که در لیست پیش فروش قرار می گیرند، تولید گردد. امید است در ماه‌های آینده، شاهد تکمیل مدل پروتوتایپ نهایی این محصول و وارد شدن آن به بازارهای جهانی موتورسیکلت باشیم.

گزارشگر طراحی صنعتی این موفقیت را به تیم اسطوره تبریک گفته و برای این تیم آرزوی موفقیت دارد.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *