خانه / اخبار / جعبه ابزار آشپزخانه

جعبه ابزار آشپزخانه

Andy Murray, طراح ۲۴ ساله اهل Edinburgh, در جایزه John Logie baird عنوان نوآور جوان سال را نصیب خود نمود. این عنوان به دلیل طراحی نو‌آورانه و کاربردی مجموعه ا‌ی از محصولات Murray به ویژه “جعبه ابزار آشپزخانه” به وی تعلق گرفت.

در کشوی آشپزخانه شما چه چیز هایی پیدا می شود؟ چاقو، پیچ گوشتی، چکش، قاشق و غیره؟


آیا تا به حال از چاقوی آشپزخانه استفاده کرده اید تا یک پیچ را باز کنید؟ “جعبه ابزار آشپزخانه” مشابه هیچ یک از سرویس‌های قاشق چنگالی نیست که تا به حال داشته اید. اجزای این ‌ست طوری طراحی شده آند که نه تنها برای خوردن غذا استفاده شوند بلکه اگر پروژه تعمیراتی کوچکی نیز داشتید بتوانید از آنها استفاده کنید.


همه ما این تجربه را داشته ایم که وسایل و ابزار آلاتمان را در جاهای مختلف گذاشته و اغلب اوقات گم می‌کنیم و دفعات بعدی که به آنها نیاز داریم آنها را در جای مشخص شان نمی یابیم. بنابرین هدف این پروژه این است که ابزار آلات را با وسایل خوردن که ما هر روزه مورد استفاده قرار می دهیم ترکیب کرده و همواره آنها را در دسترس ما قرار دهد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *