خانه / اخبار / جایزه شرکت خودروسازی BMW

جایزه شرکت خودروسازی BMW

مدل های جدید i8‌ ، i3 و مدل MINI Rocketman از شرکت بزرگ خودروسازی BMW امسال توانستند برای اولین بار جایزه Green Good Design Award را بخود اختصاص دهند.


طراحی مدل زیبای i8 متشکل از یک فعل و انفعال تکنولوژیکی بی عیب و نقص است، در عین حالی که بسیار تکمیل از جنبه های زیبایی شناسی است. زبان طراحی این مدل با توجه به کشیدگی و فرم پرتاب شوندگی آن، احساس شجاعت و دلاوری را تداعی می کند. از ویژگی های بارز این مدل استفاده از شیشه ها و پنجره های بزرگ است که باعث ایجاد حس آزادی بیشتر می گردد. در نهایت با اضافه شدن طراحی داخلی این خودرو فرم یک محصول محرک و یا روزشکار را به مخاطب خود می دهد در عین حالی که استفاده از مواد بازیافت شده در تولید بخش های مختلف آن به وفور یافت می شود.


مدل الکتریکی جدید BMW با نام i3 طیف وسیعی از امکانات را به شما در قالب یک خودرو شهری ارائه می دهد. این طرح ترجمه ی واقعی از نمایش یک خودرو پویای شهری است. فرم جعبه مانند آن که باعث می شود با ابعاد کوچک، بیشترین فضا را در اختیار کاربر قرار دهد از نکات بارز آن است.


و اما مدل جدید MINI Rocketman با یک طراحی بی عیب و نقص خود را به اجدادش نزدیک کرده است. این مدل با طراحی خود توانسته فرم و هویت سنتی را با طراحی مدرن تلفیق کند. این مدل یک خودرو سه سرنشین است که در عین حال اسپرتی بودن سعی شده که نیاز های یک خودرو شهری را بصورت کامل برای کاربر مرتفع کند. MINI Rocketman توانسته با تلفیق تکنولوژی روز با طراحی زیبا در قالب فرم هویتی برند MINI بتواند یک مدل کامل را ارائه دهد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *