خانه / اخبار / تیم ایرانی برگزیده IM Design Awards شد

تیم ایرانی برگزیده IM Design Awards شد

در یک شب به یادماندنی در Espace Clacquesin در شهر پاریس ، طراحان بجسته دنیا و رسانه های معتبر در زمینه خودرو دور هم جمع شدند تا برگزیدگان مسابقه Interior Motives Design Awards 2012 توسط اسپانسر های این مسابقه یعنی Peugeot و Volkswagen رونمایی گردند.

در این برنامه سیاوش جعفری جوزانی و مینا کثیری فر از دانشگاه تهران با طرح “Autopool” توانستند بعنوان برگزیده نهایی و همچنین برنده بخش (Conceptual interior) آن مسابقه معتبر معرفی گردند. این گروه ایرانی موفق شد تا عنوان معروف و برجسته این مسابقه را به همراه ۵۰۰۰ دلار جایزه نقدی آن نصیب خود کند.

مسابقه امسال این برنامه با موضوع کلی “ماشین های آینده” برگزار گردید و توانست شرکت کنندگانی از اقصی نقاط دنیا به خود جلب کند، از ایران و کره جنوبی گرفته تا سوئد و … . این برنامه توسط Chris Bangle طراح برجسته کمپانی BMW معرفی گردیده است .

برگزیدگان این مسابقه در سال ۲۰۱۲ به شرح زیر می باشند:

– Best conceptual interior (سیاوش جعفری جوزانی – مینا کثیری فر)


– Best use of technology


– Best innovative interior


– Best ergonomics


– Best eco interior


– Best production interior


– Best conceptual exterior


– Best artistic visualization

در این مسابقه شرکت کنندگان دیگری نیز از ایران شرکت داشته اند که موفق شده بودند جزو لیست انتخابی (حداقل یک امتیاز) حضور داشته باشند ولی متاسفانه موفق به کسب جایزه نشدند:
– مصطفی بنکدار از دانشگاه تهران
– بهداد انجیلی از دانشگاه تبریز
– محمدرضا شاه محمدی از دانشگاه علم و صنعت
– سجاد سلیمانی از دانشگاه تهران

این مسابقه در تلاش است تا طراحان با استعداد در هر جایی از دنیا که هستند بدون در نظر گرفتن ملیت، شناسایی و از طریق ۸ بخش مسابقه ی خود به جهانیان معرفی کند.

گزارشگر طراحی صنعتی به نمایندگی جامعه طراحی صنعتی به جناب آقای سیاوش جعفری جوزانی و سرکار خانم مینا کثیری فر تبریک عرض می نماید.

 

منبع + و +

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *