خانه / اخبار / تور دوچرخه ای

تور دوچرخه ای

ایده کلی “تور دوچرخه” یک طرح بسیار عالی و جالب از ایده تلفیق اتوبوس حمل نقل الکتریکی و دوچرخه است که می تواند توریست ها را برای گردش و دیدن مراکز توریستی شهرها جابجا کند.

این ایده کلی بدین صورت است که شما خود را به ایستگاه های اتوبوس مخصوص به این فعالیت می رسانید. در آنجا محل هایی را که علاقه مند به بازدید هستید را مشخص کرده و منتظر می مانید. پس از مدتی اتوبوس های حامل دوچرخه های توریستی که بر روی آنها دستگاه های چند منظوره GPS دار نصب شده، به ایستگاه می رسند و شما را از آنجا به ایستگاه های خود در مناطق توریستی منتقل می کنند. پس از اینکه شما به ایستگاه مورد نظر رسیدید، با دوچرخه از اتوبوس جدا شده و در محل به بازدید می پردازید. در هنگام برگشت از دستگاه چند منظوره GPS‌ استفاده کرده و می توانید خود را به نزدیک ترین ایستگاه برسانید تا بوسیله همان اتوبوس ها که با انرژی الکتریکی حرکت می کنند، خود را به مکان اصلی خود برسانید.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

نگاهی به طراحی خودرو برقی آفرود سایبرتراک تسلا

نگاهی به طراحی خودرو برقی آفرود سایبرتراک تسلا که مدتی قبل توسط ایلان ماسک (Elon …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *