خانه / اخبار / توالت سرپائی خانمها نیز به بازار آمد!

توالت سرپائی خانمها نیز به بازار آمد!

دلیل شماره ۹۹۹ که چرا بد است که دختر بود: دختر‌ها نمی‌تواند مثل پسر‌ها سرپائی و هر جائی‌ که بخواهند ادرار کنند!

بالاخره بعد از دستشوئی‌های مدل به مدل که بسیار عجیب و قریب به نظر می‌رسیدند Pollee به بازار آمد که به خانمها اجازه می دهد که با شان و احترام و سرپائی ادرار کنند. این توالت که توسط استودیو طراحی دانمارک UiWE طراحی و تولید شده است، یک توالت ستاره ای است و چهار تا خانم به طور همزمان می توانند از آن استفاده کنند.

بر خلاف توالت‌های مردانه سرپائی که معمولا به دیوار می چسبند و کاربر در مقابل آنها قرار می‌گیرد، این توالت‌ها کشیده و باریک و افقی هستند که به راحتی‌ در فاصله دو پای کاربر قرار می‌گیرد و یک دسته ای نیز در کنار آن تعبیه شده که به کاربر اجازه می دهد به راحتی‌ تعادل خود را حفظ نماید.

این توالت‌ها انواع مختلفی‌ دارند، و به صورت‌های مختلف بدن کاربر را از دید عموم مخفی‌ می سازند. نوع Pollee خجالتی طوری طراحی شده که کاربر بتواند به راحتی‌ و به دور از دید عموم ادرار کند.

پروتوتایپ‌های این محصول قرار است که در یک فستیوال در دانمارک و در فضای عمومی در معرض نمایش و همچنین استفاده قرار بگیرد. این محصول می تواند در بسیاری از مراسم عمومی و در نمایشگاه‌های و فستیوال‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. گروه طراحی می گوید که در آینده ممکن است که بر روی ارتفاع و محل قرارگیری دیوار‌ها و دسته‌های کمکی‌ و کمی‌ بر روی فرم تغیراتی‌ کار کنند ولی‌ فرم کلی‌ تغییر چندانی نخواهد کرد. همچنین طراحان اعلام می کنند که در آینده بیشتر بر روی علامت گذاری، و تامین روشنایی این توالت‌ها کار خواهند کرد که در شب هم قابل استفاده باشند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *