خانه / اخبار / تحقق رویای ترانسفورمر

تحقق رویای ترانسفورمر

ترانسفورمر، واقعاً اتفاق افتاد!
Uno 3 یک اسکوتر برقی است که می تواند تغییر شکل دهد. BPG Motors از این وسیله نقلیه ی سبز که توانایی دارد از یک ماشین یک چرخ به یک موتور سیکلت تمام عیار مبدل شود پرده برداری کرد، Uno 3نسل جدیدی از خودرو شخصی است. شاید فکر کنید که هیچ کس سوار وسیله ای یک چرخ نمی شود! اما اگر در شهری شلوغ، با ترافیک بالا زندگی کنید، این وسیله جمع و جور مزیت های بیشماری نسبت به موتور سیکلت های بزرگ دارد.

۳ Uno، در واقع از خیابان های پرتراکم چین الهام گرفته شده، و طراحان، آنرا به عنوان راه حلی برای سهولت جابه جایی جمعیت رو به رشد، پیش بینی کرده اند. با توجه به کاربر نهایی، که ممکن است بخواهد با Uno 3 به سر کار برود و سپس آن را در دفتر خود جا دهد، این خودرو تاشو است و حتی می تواند به راحتی داخل آسانسور جا شود.

بالاترین سرعت Uno3در حدود ۳۵ مایل در ساعت و برد آن ۳۰ مایل می باشد، که میزان مناسبی برای ساکنان شهری است. BPG برنامه دارد که Uno 3 را در اوایل ۲۰۱۲ ( شاید به طور محدود) به بازار عرضه کند. Benjamin Gulak، سرپرست Motors BPG در مورد این موتور تغییر شکل پذیر سبز می گوید ” Uno3 اولین ترانسفورمر واقعی جهان است. در سرعت های پایین ، Uno مشابه یکچرخه است، و در سرعت بالا، Uno تبدیل به یک موتورسیکلت کامل می شود. این طراحی اجازه می دهد تا در حالی که Uno تمام مزایای موتور سیکلت معمولی در سرعت بالا را داراست به وسیله ای جمع و جور، زیرک برای راه یابی در ترافیک و آسان برای جا دادن در داخل خانه و پارکینگ مبدل شود. “

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *