خانه / اخبار / بلندگو های الماسی – Diamond Speaker

بلندگو های الماسی – Diamond Speaker

مدل جدید ۸۰۰ Series Diamond که توسط شرکت Bowers & Wilkins طراحی و تولید شده است. این مدل نه تنها به دلیل زیبایی بلکه بدلیل کیفیت ساخت نیز در میان علاقه مندان به موسیقی زبانزد است و به همین دلیل آنان را در رده ی بزرگان تجهیزات صوتی در Abbey Road‌ قرار داده است.


حرکت شرکت بزرگ Bowers & Wilkins به سمت ارائه ی تجهیزات صوتی با کیفیت بالا بدلیل ایجاد لذت فراوان در مخاطبان هنگام گوش داردن به موسیقی است. این محصول نهایی تولیدی بدلایلی مختلفی چون تکنولوژی پیشرفته، استفاده از الماس برای تویتر ها و همچنین انتخاب متریال های حرفه ای برای محصولات است مانند استفاده از کولار – Kevlar – (که در تولید لباس های ضدگلوله استفاده می گردد) ، که قابلیت بالایی در جذب نویز های مخرب دارد.


طراحی خارجی این محصول نیز متشکل از یک کار مشترک تولیدی و دست ساز است. پوشش خارجی این مدل از چوب واقعی veneer که از جنگل های حفاظت شده و پایدار استخراج گردیده، ساخته شده است. محصول نهایی یک مخلوطی از تکنولوژی و طراحی امروزی است که کیفیتی کم نظیر پدید آورده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *