خانه / اخبار / بطری آب pure

بطری آب pure

بطری آب جدیدی که می تواند زندگی‌ میلیون‌های انسان را تغییر دهد
اخیرا یک دانشجوی طراحی صنعتی در انگلستان جایزه بزرگ James Dyson را به خاطر بطری آبی که طراحی نموده است برنده شد. این بطری قادر است تا ۹۹.۹% باکتری‌های موجود در آب را تصویه نموده و در مدت چند دقیقه آب را پاکیزه و قابل آشامیدن نماید.


این بطری از تکنولوژی ویژهِ ای استفاده می نماید که شامل یک لامپ با نور ماورای بنفش است که قادر به استریلیزه کردن آب جمع شده داخل بطری است. سپس این آب از چند صافی مختلف گذشته تا اینکه کاملا از هر نوع ویروس و باکتری پاک گردد.


بی‌ شک این بطری قادر خواهد بود که جان بسیاری از انسان‌ها که به آب پاک و آشامیدنی دسترسی‌ ندارند را نجات دهد. این بطری هنوز در مرحله پروتوتایپ است به‌ به تولید نهایی و انبوه نرسیده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *