خانه / اخبار / برگزیدگان مسابقه Michelin – CSS 2012

برگزیدگان مسابقه Michelin – CSS 2012

شرکت میشلن (Michelin) برندگان بیست و سومین دوره مسابقه خود را که میان دانشجویان “CCS-College for Creative Studies” برگزار شده بود، معرفی کرد. این برگزیدگان موفق به دریافت ۲۲.۴۰۰ دلار بورس تحصیلی در مرکز آموزش طراحی دیترویت، یادبود مسابقه و همچنین دعوت نامه برای شرکت در نمایشگاه طراحی میشلن ۲۰۱۲ که در نمایشگاه خودرو “North American International Auto Show” که از تاریخ ۱۹ دی تا ۲ بهمن ماه ۱۳۹۰ (۹-۲۲ ژانویه ۲۰۱۲) برگزار می گردد، شده اند.

در این رقابت ۱۶ دانشجوی سال آخر شرکت داشتند که توانستند در نهایت کارهای خود را بر اساس مضمون مسابقه، شهر ۲۰۴۶- هنر، زندگی و ابداع ، ارائه کنند. هدف برگزار کنندگان این بود که دانشجویان بتوانند به عمق موضوع حمل نقل تکنفره در کلان شهرها بپردازند و ایده های خلاقانه ای در این زمینه ارائه کنند. تیم های شرکت کننده در ابتدا برای خود یک سیستم حمل نقل تصور کردند و در راستای این سیستم به طراحی یک خودرو تکنفره که بتوانند با ویژگی های شهر و سیستم حمل نقل آن هماهنگی داشته باشد، بپردازند. در طراحی این خودرو توجه به تایرها و داشتن طرح ویژه برای این بخش از خودرو از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گفته John Moloney مدیر بخش بازاریابی تجهیزات ” هدف از برگزاری این مسابقه، نزدیک شدن به نتیجه مأموریت شرکت میشلن در راستای تحقق ایده های جدید در تغییرات سریع دنیای امروز است”. وی می افزاید ” در فرایند این مسابقه ما در جستجوی کشف ایده های آینده نگر در جهت توسعه صنایع و سیستم حمل و نقل هستیم”.

اسامی برگزیدگان

تیم برنده: Ultra High-Density City
– Taylor Langhals، ۲۲ ساله، از Sylvania – Ohio
– Tyler Linner، ۲۲ ساله، از Stillwater – Minnesota
– Jiyun Shin، ۲۳ ساله، از Daejeon – Korea
– Zack Stephanchick، ۲۲ ساله، از Akron – Ohio

اشخاص برگزیده:

۱- Taylor Langhals، ۲۲ ساله، از Sylvania – Ohio

۲- Zack Stephanchick ، ۲۲ ساله، از Akron – Ohio

۳- Jon Russell ، ۲۴ ساله، از Dallas – Texas

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

همکاری BMW با برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر

شرکت بی ام و با همکاری برند ورزشی نورث فیس در طراحی خودرو کمپر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *