خانه / اخبار / برگزیدگان مسابقه – Embedded Camera Support

برگزیدگان مسابقه – Embedded Camera Support

مسئولین برگزاری این مسابقه، از میان ۸۰ شرکت کننده که در ۵۹ گروه از ۱۵ کشور مختلف تقسیم بندی شده بودند، سه اثر را بعنوان آثار برگزیده شایسته تقدیر معرفی کردند.

رتبه اول: طرح “TOTEM” اثر Aline Mulonniere
این طرح یک ایده بسیار قدرتمند است که از یکسری لبه های قابل تاشدن تشکیل شده که در عین حال که دوربین را محافظت می کند ، می تواند بعنوان کیف دوربین هم بکارگرفته شود. این طرح دارای زیبایی بسیار ساده، کاربردی و کارکتر خاصی است.


برای دریافت جزئیات بیشتر درباره این طرح اینجا کلیک کنید.

رتبه دوم: طرح “EMBEDDED CAMERA SUPPORT DESIGN” اثر Fitorio Leksono
سادگی و راحتی در اجرا از ویژگی های بارز این طرح است. یک سیستم خم و راست شونده در زوایای مختلف که براحتی قابل انعطاف و استفاده است. این قسمت براحتی در ساختار بدنه حل می شود و بنوعی یک طراحی جدید از دوربین را با اضافه شدن این بخش ، ارائه می دهد.


برای دریافت جزئیات بیشتر درباره این طرح اینجا کلیک کنید.

رتبه سوم: طرح “AMPERSTAND” اثر Kacper Holenderski and Bob Spikman
این طرح یک ایده خاص و فانتزی را در عین حال کاربردی بودن ارائه می دهد. یک مکانیزم بسیار جالب که به دوربین امکان تصویر برداری در حالت های مختلف را می دهد.


برای دریافت جزئیات بیشتر درباره این طرح اینجا کلیک کنید.

این مسابقه با همکاری یک تیم داوری طراحی که وظیفه بسیار سختی در انتخاب آثار داشته اند و همچنین حمایت شرکت سامسونگ – Samsung Electronics – برگزار گردیده است.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب معدنی

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *