خانه / اخبار / برگزیدگان مسابقه Australian International Design Awards

برگزیدگان مسابقه Australian International Design Awards

موسسه Australian International Design Awards برگزیدگان خود را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد. در این دوره ۶۶ محصول و خدمت بعنوام برگزیده از وجوه مختلف چون خلاقیت ، طراحی زیبا ، پرستیج و … برگزیده اعلام گردیدند.


در این دوره جایزه اول به دوربین Blackmagic Cinema Camera طرح Victoria-Designed تعلق گرفت، که یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای بسیار هوشمندانه در سایز کوچک، استفاده آسان و قیمت مناسب است. بگفته کارشناسان این طرح می تواند، هالیوود را به دستان بسیاری از فیلم سازان غیر حرفه ای و روزمره منتقل کند.


در این دوره از این مسابقه، بیش از ۲۵۰ طرح از سراسر دنیا با موضوعات مختلف (خودرو، کالسکه، تبلت و …) شرکت داشته اند که اثر آنها توسط شش گروه داوری از استرالیا و سایر کشورهای دنیا توسط متخصصین ، از جهات مختلفی چون زیبایی، ایمنی، کیفیت ، خلاقیت و … به چالش کشیده شده است .


از میان کل آثار ارسالی ۶۶ طرح برگزیده اعلام گردیده اند که از این میان ۱۲ طرح کاندید برگزیده برتر بوده اند که به گفته مسئولین استرالیایی ۷ اثر از این ۱۲ اثر از کشور استرالیا بوده اند که این مطلب نشان دهنده پیشرفت این کشور در زمینه طراحی بوده است.

دیگر برگزیدگان این جایزه به شرح زیر می باشند.
– LotusGrill باربیکیو


– Arras Spine در بخش مبلمان و نورپردازی توسط شرکت Herman Miller


– طرح Rang Rover در بخش خودرو و حمل و نقل


– طرح پارتیشن Shift در بخش معماری و طراحی داخلی


– طرح شیرآلات بهداشتی طراحی شده توسط Methven برای Reece .


– طرح سشوار دستی مربوط به Dyson


– طرح Ovo در بخش بسته بندی و گرافیک

منبع: + +

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب معدنی

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *