خانه / اخبار / برگزیده مسابقه Red Dot Award – Product Design 2011

برگزیده مسابقه Red Dot Award – Product Design 2011

Garmont Masterlite بعنوان برگزیده مسابقه طراحی محصول Red Dot 2012 انتخاب گردید.

این طرح یکی از سبک ترین و خلاقانه ترین کفش های اسکی و کوهنوردی (کوهنوردی اسکی) که هم برای بالا رفتن از سربالایی و هم پایین آمدن از شیب های تند بسیار قدرتمند و منعطف است. این مدل از ویژگی هایی چون فریم Pebax ، لژ انحصاری مدل rocker و درز های پوشیده شده (over lap) بهره می برد، که در نهایت باعث شده تا یک چکمه همه کاره برای کاربر در اوج سبکی بدست آید.

مدیر شرکت Garmont، آقای Paul Parker در این باره می گوید: ” این اعتبار بین المللی برای ما افتخار بسیار بزرگی است و نشان دهنده شور، انرژی و علاقه ما در جهت ارائه بهترین کیفیت و طراحی به مشتریانمان است”.

این مدل در پاییز ۲۰۱۰ به بازارهای آمریکای شمالی عرضه شد و با استقبال بسیار خوبی مواجه گردید. از ویژگی های بارز این مدل اینست که هر لنگ از این کفش فقط ۱۰۹۰ گرم وزن دارد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

عکس‌های جدید از طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو

طراح ژاپنی Tokujin Yoshioka عکس‌های جدیدی از جزئیات طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو منتشر کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *