خانه / اخبار / برگزیده مسابقه Interior Design Best of Year Award

برگزیده مسابقه Interior Design Best of Year Award

در تاریخ ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۰ – طی مراسمی که در ساختمان IAC شهر نیویورک به اجرا درآمد، طرح “Hellraiser” که توسط کریم رشید طراح مشهور مصری الاصل، برای شرکت Alessi‌ طراحی شده بود، بعنوان بهترین طراحی محصول سال از طرف مجله “طراحی داخلی” ، برگزیده گردید.


مدل جدید مجموعه ظروف السی (Alessi) برای بهار- تابستان ۲۰۱۱ که با عنوان “Hellraiser” نام گذاری شده، یک مدل کلی برای ظرف نگهداری میوه است که طرح هایی مانند نقشه های شهری از سطح ظرف خالی شده است. این طرح که در دو مدل فولادی و فولاد با روکش رزین اپوکسی تولید شده است، یک جهش طراحی برای کریم رشید محسوب می شود زیرا اغلب کارهای او دارای فرم های ارگانیک و بی نظم است، در حالی که این طرح با خطوط شکسته ای که دارد یادآور طرح های شهری است و همچنین با قابلیت باز و بستن شدن خود می تواند به کاربر اجازه دهد تا نحوه چیدن میوه ها را در ظرف به سلیقه خود مشخص کند.

مدیر شرکت Alessi در آمریکا در این رابطه می گوید:” رابطه ما با کریم رشید یک ارتباط ارزشمند و ادامه دار است و ما از اینکه مجموعه طراحی شده توسط او توانست جایزه “Best of Year Award” را بخود اختصاص دهد، بسیار خوشحال هستیم”.


مدیر مسئول نشریه “طراحی داخلی” ، Cindy Allen در ارتباط با انتخاب برنده ها در این دوره اعلام کرد که ابتدا از طریق رأی گیری آنلاین (که از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ مهرماه سال جاری) تعدادی برگزیده شدند و سپس برندگان نهایی توسط هیأت ژوری (معماران و طراحان برتر دنیا) از میان آنها، انتخاب گردیدند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب معدنی

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *