خانه / اخبار / برگزاری آزمون المپیاد طراحی صنعتی قطب شمالغرب کشور در دانشگاه هنر اسلامی تبریز

برگزاری آزمون المپیاد طراحی صنعتی قطب شمالغرب کشور در دانشگاه هنر اسلامی تبریز

ارسال شده توسط روابط عمومی دانشگاه هنر تبریز
آزمون هفتمین دوره المپیاد داخلی رشته طراحی صنعتی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز مدیر گروه طراحی صنعتی این دانشگاه ضمن بیان خبر فوق گفت: در این آزمون ۷۱ نفر از دانشجویان رشته طراحی صنعتی در بخش های سئوالات تستی و تشریحی، پروژه های طراحی سریع ۴ گانه و پروژه های طراحی دوگانه با هم به رقابت پرداختند.


ابراهیم ایمانی درخصوص نحوه انتخاب نفرات برتر اعلام کرد : از بین این شرکت کنندگان بر اساس امتیازات کسب شده و تطابق شاخص های مورد نظر ۷ نفر برتر (۵ نفر اصلی و ۲ نفر علی البدل) انتخاب می شوند که ۵ نفر از آنان در قالب تیم دانشگاه هنر اسلامی تبریز به هفدهمین دوره المپیاد کشوری اعزام خواهند گردید.


مدیر گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر اسلامی با قدر دانی از کلیه دست اندرکاران این آزمون استقبال از آن را نسبت به سال های قبل بیشتر دانست و افزود : این المپیاد با شور و نشاط خاصی برگزار شد.
یادآور می شود اسامی نفرات برتر بزودی طی اطلاعیه ای اعلام خواهد شد.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

مسابقه طراحی “هک مریخ “

در نظر بگیرید که در سال ۲۰۳۵ هستیم و فضانورد Mark Watney در مریخ گیرافتاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *