خانه / اخبار / برنامه Global Service Jam جایزه سایت معتبر Core 77 را دریافت کرد

برنامه Global Service Jam جایزه سایت معتبر Core 77 را دریافت کرد

بنیان گذاران سرویس جم وقتی‌ که این سازمان را در سال ۲۰۱۱ تاسیس کردند، بسیار خوشحال شدند که به نام آنها در یکی‌ از مقالات کوتاه وب سایت Core 77 اشاره شده بود، اما کمتر از دو سال بعد، این پایگاه به آنها جایزه بسیار معتبری را اهدا نمود که یک افتخار بزرگ برای این سازمان جوان محسوب می شود.


“jam” یک برنامه جهانی‌ است که در آن اشخاص با سوابق گوناگون و به صورت داوطلبانه دور هم جم می شوند و ۴۸ ساعت را در کنار هم می‌گذرانند تا به طراحی سرویس‌های جدید پرداخته، توانمندی های جدیدی را کسب کنند، روش‌های نوین را بیاموزند، همکاران جدیدی را ملاقات کنند و در نهایت اوقات خوشی‌ را در کنار هم سپری کنند. Global Service Jam و سایر برنامه‌های وابسته به آن، برنامه‌های کاملا بدون سود مالی بوده و تماماً بر اساس فعالیت‌های داوطلبان در اقصی نقاط جهان استوار است است که همچون بنیان گذاران این سازمان علاقمند به رشد و توسعه طراحی سرویس‌ها و تجربه مشتریان می باشند.


یکی‌ از داوران این جایزه در مورد سرویس جم گفت که Global Service Jam برنامه بسیار موثری است که باعث ترویج فرهنگ طراحی سرویس (خدمات) در میان دانشجویان و طراحان حرفه‌ای می گردد. نگاه جهانی‌ این برنامه و ساختار منحصر به فرد و سازگار آن باعث بوجود آمدن جامعه بزرگی‌ از طراحان مشتاق به این زمینه شده است. این ساختار که شرکت کنندگان را به چالش می‌کشد، در آنها انگیزه و اشتیاق برای حضور فعال تر در این زمینه ایجاد کرده و سرویس دیزاین را در سرلوحه طراحی جهانی‌ قرار داده است.

اگرچه باید اذعان داشت که موفقیت جم تنها وابسته به Adam و Markus نبوده، و در پشت آن شبکه گسترده از جمرها، میزبانان و پشتیبانان در بیش از ۳۵۰ نقطه جهان (از جمله تهران) بوده است. اعضا این شبکه باعث شده اند که ایده ساده جم به بلوغ برسد و این جایزه به تمام آنها تعلق دارد.


جم همچنان ادامه می‌یابد و امید است که در ماه نوامبر آینده حدود ۹۰ شهر در این برنامه شرکت کنند. WorkPlayExperience همچنین از تجربیاتی که در این جم‌ها به دست می آورد سعی‌ می‌کند که به عنوان ابزاری برای نوآوری در پروژه‌های مشاوره‌ای خود در سراسر جهان نیز استفاده نماید.

برگزار کنندگان جم تهران Tehran Service Jam نیز که همگام با سایر نقاط جهان در تلاش هستند که برنامه بعدی این رویداد (سومین دوره) را در نیمه اسفند ماه امسال برگزار کنند، دریافت این جایزه و افتخار را به همه ی دست اندرکاران این رویداد طراحی و تمامی شرکت کنندگان و همراهان آن در ایران تبریک عرض می نماید.
· گزارش برنامه “دورهم برای طراحی پایدار تهران ۲۰۱۳”
· گزارش برنامه “دورهم برای طراحی خدمات تهران ۲۰۱۳”
· گزارش برنامه “دورهم برای طراحی پایداری تهران ۲۰۱۲”
· گزارش برنامه “دورهم برای طراحی خدمات تهران ۲۰۱۲”

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

عکس‌های جدید از طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو

طراح ژاپنی Tokujin Yoshioka عکس‌های جدیدی از جزئیات طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو منتشر کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *