خانه / اخبار / برنامه جهانی طراحی خدمات به میزبانی شهر مشهد

برنامه جهانی طراحی خدمات به میزبانی شهر مشهد

ارسال شده توسط: ریحانه امتنانی

” فرصت ۴۸ ساعته برای تغییر جهان ! “

اولین مشارکت طراحان ایرانی در برنامه بین المللی “طراحی خدمات به صورت فشرده در ۴۸ ساعت” که بطور همزمان در سراسر جهان برگزار می گردد.


این برنامه دومین تجربه جهانی طراحی خدمات است که مصادف با ۵ اسفند سال ۱۳۹۰ در قالب تیمهایی از طراحان آشنا با ابزارها و متدهای طراحی خدمات و یا علاقمندان به این گرایش نوپا از طراحی برگزار خواهد گردید. کشور ایران برای اولین بار در این حرکت جهانی با پیشگامی شهر تهران و سپس حضور شهر مشهد، مشارکت خود را اعلام خواهد کرد.

نحوه برگزاری:

گروه برگزارکنندگان شهر مشهد مفتخرند علیرغم تعطیلی روز جمعه و وجود برخی محدودیت ها که منجر به آغاز این گردهمایی با تاخیر در برخی کشورهای اسلامی گردیده با حمایت میزبان مشهد و فراهم سازی بستر مناسب برای طراحان شروع برنامه را منطبق با سایر نقاط جهان و در راستای کار آنان برگزار نماید. بعد از ۴۸ ساعت تجربه ی طراحی، عصر روز یکشنبه ۷ اسفند این برنامه به پایان خواهد رسید.
ثبت نام به صورت فردی و طراحی در قالب گروههای چند نفره که حداقل یک نفر آشنا به متدها و ابزار طراحی خدمات را دارد؛ انجام خواهد گرفت.
تم کلی طراحی در روز جمعه ۵ اسفند همزمان با سایر نقاط جهان به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.
پس از ایده پردازی اولیه گروهها براساس علاقه شرکت کنندگان به موضوعات تشکیل خواهند شد و در طی تمامی مراحل با هماهنگی میزبان شهر مشهد، گروه مشاوره طراحی خدمات، که شامل چند تن از طراحان خدمات و اساتید دانشگاه می باشند، برای رفع ابهامات و یا پاسخ گویی به سوالات شرکت کنندگان در محل حضور خواهند داشت .

پروتوتایپ های نهایی طراحی، ظهر روز یکشنبه ۷ اسفند روی یکی از سایتهای اشتراک گذاری فایل آپلود شده و تا ساعت ۱ ظهر روز یکشنبه لینک ارائه ها به سایت مرکزی “گلوبال سرویس دیزاین جم” سال ۲۰۱۲ فرستاده خواهد شد و در محل برگزاری به نمایش در خواهند آمد.

یکی از نکات حائز اهمیت در این برنامه ی طراحی، آزادی عمل داده شده به شرکت کنندگان از انتخاب موضوعات و گروهها تا نحوه ی پرزنت پروتوتایپها می باشد.

لازم بذکر است برای تمامی شرکت کنندگان علاقمند به صورت اختیاری دوره ای برای آشنایی با متدها و ابزار و روند طراحی خدمات به صورت رایگان برگزار خواهد گردید.

آغاز برنامه :
۵ عصر روز جمعه ۵ اسفند

مکان برگزاری:

مکان برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

تسهیلات در نظر گرفته شده :

علاقمندانی که مایل به شرکت در این گردهمایی در شهر مشهد هستند و آشنایی با پروسه طراحی خدمات دارند می توانند از تسهیلات اقامت رایگان که توسط گروه میزبانی تدارک دیده شده، بهره مند گردیده و برای امکانسنجی جهت تسهیلات سفر با گروه میزبانی در تماس باشند.
پست الکترونیکی : teebdesign@gmail.com
شماره ی تماس : ۶۲ ۴۳ ۴ ۰۰ ۰۹۳۹
خدمات پذیرایی و تغذیه برای تمامی شرکت کنندگان به عهده میزبانی مشهد می باشد.

شرایط و نحوه ثبت نام:

شرکت در این برنامه برای تمامی علاقه مندان آزاد و رایگان است. برای ثبت نام به این لینک(برنامه به پایان رسیده است) مراجعه نمایید.

مهلت ثبت نام تا ۱ اسفند ۱۳۹۰

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

تاثیر طراحی خدمات در کسب و کار

تاثیر طراحی خدمات در کسب و کار

تاثیر طراحی خدمات در کسب‌وکار و خرده‌فروشی‌ها از فروشگاه‌های پوشاک ورزشی گرفته تا مبادلات ارزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *