خانه / اخبار / ایده ای جدید برای کمک به معلولان

ایده ای جدید برای کمک به معلولان

ترجمه شده توسط: فرزانه نعمتی
synergise سیستم مکانیکی ای است که ایده آن توسط patrick hyland ، طراح لندنی ، ارائه شده؛
این سیستم به معلولین کمک می کند تا از موانعی مانند سطوح منحنی که معمولا با آن مواجه می شوند، به راحتی عبور کنند. هنگامی که ویلچر به واسطه نیروی گرانش به طرف مسیر تغییرجهت بدهد، این سیستم می تواند نیروی محرکه را تغییر دهد.



از آنجایی که کاربرمجبور است جایی ترمز کرده و در جای دیگر حرکت کند، بنا براین زمانی که افزایش اصطکاک به مصرف انرژی بیشتر منجر شود، شتاب حرکت نیز تغییر خواهد کرد. تمام این مشکلات فیزیکی موجب می شوند که میزان انرژی لازم برای پیمودن یک فاصله مشخص ، در مقایسه با انرژی مورد استفاده برای فرد سالمی که همان مسیر را طی می کند، به دو برابر برسد زیرا این کار بسیار دشوار و طاقت فرساست.

synergise، به معلولین امکان می دهد که بتوانند با حداقل اصطکاک، راندمانی بیشتراز حد توانایی و حداقل صدمات RSI ( آسیب های مکرر) به کاربر و سلامت او، از موانع زاویه دار عبور کنند.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *