خانه / اخبار / اولین محصول بیوپلاستیکی شرکت FLOS

اولین محصول بیوپلاستیکی شرکت FLOS

شرکت FLOS اولین محصول تولیدی از پلاستیک های ارگانیک را تولید کرد. اولین محصولی که قرار است با این متریال بسیار جدید ساخته شود، روشنایی Miss Sissi‌است.

این طرح یک روشنایی بسیار معروف است که اولین بار در سال ۱۹۹۱ توسط Philippe Starck طراحی شده است. این محصول تا بحال از جنس پلیکربنات که یکی از پلاستیک های بسیار رایج است، ساخته شده است.

ماده ی PHAs یک پلیمر انقلابی است زیرا این ماده از مواد زائد چغندر قند و زائدات تولید نیشکر بدست می آید. این متریال به هیچ حلال ارگانیک نیاز ندارد و کاملا بازگشت پذیر به طبیعت است.

مدیرعامل شرکت FLOS درباره این محصول می گوید: ” ما بسیار خوشحالیم که توانستیم، با شیوه ی خلاقانه و استثنایی سبک ایتالیایی، یک رقابت جدید برای آینده ایجاد کنیم “.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت ساده، هرکسی قادر به طراحی دیوار تعاملی است!

با این کیت[۱]‌ DIY ساده، هرکسی قادر به تبدیل دیوار به تاچ‌اسکرین و طراحی دیوار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *