خانه / رویداد / المپیاد علمی طراحی صنعتی

المپیاد علمی طراحی صنعتی

گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر “المپیاد علمی طراحی صنعتی” برگزار می نماید. شرکت در این المپیاد برای کلیه دانشجویان دانشگاه های کشور آزاد است.
برگزیدگان رتبه اول تا پنجم از دانشجویان مقطع کارشناسی طراحی صنعتی دانشگاه هنر، برای شرکت در المپیاد دانشجویی کشوری به سازمان سنجش و آموزش کشور معرفی خواهند شد و به برگزیدگان اول تا سوم سایر دانشجویان، گواهی نامه رتبه ارائه خواهد شد. علاقه مندان می توانند تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۴ اسفند ۸۹، با در دست داشتن اصل کارت دانشجویی معتبر و یک قطعه عکس ۳×۴، به گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر مراجعه نمایند و با تکمیل فرم و پرداخت هزینه در این آزمون ثبت نام نمایند. آزمون رأس ساعت ۸ صبح پنج شنبه ۱۲ اسفند ۸۹ در پردیس ولیعصر دانشگاه هنر (خیابان ولی عصر، روبروی بزرگمهر) برگزار خواهد شد. طول مدت آزمون، هفت ساعت و سی دقیقه می باشد.
مواد آزمون المپیاد علمی طراحی صنعتی عبارتند از:
– ۲۰ سوال چهار گزینه ای و ۱۰ سوال تشریحی شامل تاریخ، مبانی و سبک شناسی طراحی صنعتی، مهندسی عوامل انسانی، مواد و روش های ساخت.
– ۸ سوال آزمون عملی طراحی صنعتی؛ شناسایی مشکل، ارائه راه حل ممکن و خلاقه و البته کیفیت های بصری طراحی، معیارهای ارزیابی پاسخ های طراحی خواهند بود.

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *