خانه / اخبار / اطلاعیه پیرامون مسابقه طراحی ظروف بسته بندی شرکت پاکبان

اطلاعیه پیرامون مسابقه طراحی ظروف بسته بندی شرکت پاکبان

با توجه به پیگیری های انجام شده پیرامون مسابقه بسته بندی پاکبان، این شرکت اطلاعیه زیر را صادر و در اختیار عموم قرار داده است:
بدینوسیله ضمن عرض تشکر و قدردانی از شرکت کنندگان محترم مسابقه طراحی بسته بندی ظروف اعلام می نماید :
با توجه به ارزیابی و بررسی های به عمل آمده متاسفانه هیچ یک از طرحهای ارسالی بنا به موارد اشاره شده ذیل قابل قبول نمی باشد :
۱- عدم نوآوری و ابتکار در طرحهای ارسالی
۲- عدم ارائه طرحی جدید و بدیع
۳- عدم امکان اجرا و پیاده سازی طرحها به صورت عملی
از اینرو با توجه به عدم پذیرش طرحهای ارسالی ، این شرکت همچنان از ارائه طرحهای بسته بندی خلاقانه شما عزیزان که قابلیت اجرا و پیاده سازی به صورت عملی دارند از تاریخ ۱۳۹۱.۱۰.۱ الی ۱۳۹۱.۱۱.۱ از طریق آدرس contest@pakbandairy.com استقبال می نماید.
ولیکن به خاطر قدردانی از زحمات عزیزان بهترین طرح از میان طرح های ارسالی فقط جهت اطلاع رسانی تا ۹۱.۱۰.۱۰ اعلام و جایزه ای از طرف شرکت پاکبان اعطا می گردد و انتخاب این طرح به منزله استفاده از آن نمی باشد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب معدنی

همایش و مسابقه ملی طراحی و مدلسازی تجهیزات روشنایی محیطی با استفاده از بطریهای آب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *