خانه / اخبار / اطلاعیه ثبت‌نام آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال ۹۱

اطلاعیه ثبت‌نام آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال ۹۱

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۱ و هفدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور می رساند، ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۱ از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۷/۸/۹۰ (هفدهم آبان ماه ۱۳۹۰) به صورت اینترنتی آغاز می‌شود و در ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵/۸/۹۰ (بیست و پنجم آبان ماه ۹۰) پایان می‌پذیرد.

برای دریافت دفترچه کنکور می توانید از این لینک استفاده نمایید، همچنین اطلاعیه این سازمان در خصوص شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام از داوطلبان در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه ۱۶/۸/۹۰ منتشر و همزمان نیز بر روی سایت سازمان قرار داده می‌‌شود.

ضمناً به اطلاع می رساند که آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۱ در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه ۲۶، پنج‌شنبه۲۷ و جمعه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۰ برگزار خواهد شد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره شرایط وضوابط ، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۲ و هیجدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور

سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد، کلیه متقاضیان شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *