خانه / اخبار / اسکیت هدایت شونده با Kinect

اسکیت هدایت شونده با Kinect

گروه طراحی آزمایشگاهی Chaotic Moons Lab در طرح جدید خود توانسته اند با مجهز کردن یک اسکیت برد الکتریکی به یک دستگاه Kinect ، آنرا بصورت خودکار و با تکان دست به حرکت درآورد.

در این طرح یک اسکیت که با موتور الکتریکی به حرکت در می آید، به یک سیستم Kinect مایکروسافت متصل می شود و این سیستم نیز از طریق یک دستگاه تبلت سامسونگ (ویندوز ۸) کنترل می گردد.

حرکت این اسکیت از طریق موتور الکتریکی آن صورت می گیرد و شما می توانید با پاهای خود طبق روش معمول اسکیت ها جهت حرکت را تعیین کنید. نکته جالب و اساسی در این طرح اینست که شما می توانید با بالابردن دست های خود سرعت حرکت را افزایش دهید و با پایین آوردن دست های خود سرعت را کاهش دهید (ترمز کنید). حرکت دست های شما از طریق سیستم کینکت (kinect) تجزیه و تحلیل خواهد شد و از این طریق دستور لازم به موتور اسکیت ارسال می گردد.

حداکثر سرعت این اسکیت بر روی جاده، به حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت (۳۲ مایل) خواهد رسید.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

عکس‌های جدید از طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو

طراح ژاپنی Tokujin Yoshioka عکس‌های جدیدی از جزئیات طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو منتشر کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *