خانه / اخبار / اسکیت موتوردار – SPNKIX

اسکیت موتوردار – SPNKIX

طرح SPNKIX که توسط Peter Treadway و با همکاری استودیو طراحی Jpworks طراحی شده است، یک جفت اسکیت موتوردار است که قابلیت اتصال به کفش های معمولی را دارد. این سیسم توسط یک ریموت کنترل دستی که به کاربر امکان حرکت با سرعتی در حدود ۱۶ کیلومتر بر ساعت را می دهد، هدایت می شود.


این محصول از دو اسکیت (هرکدام با دوچرخ) موتوردار که نیروی حرکتی خود را از باتری قرار گرفته در پشت بدنه دریافت می کنند، تشکیل شده است. دو بند قابل تنظیم بر روی هر اسکیت تعبیه شده تا کفش کاربران با ایمنی بالا و راحتی مناسب برروی کفی قرار گیرد.
ریموت کنترل این سیستم به کاربر امکان می دهد تا سرعت حرکت مورد نظر خود را براحتی تنظیم کند و یا سیستم حرکتی اسکیت را بر روی یکی از وضعیت های حرکت آرام، حرکت صعودی و همچنین حرکت خلاص هنگامی که فعال نباشد (مانند خود اسکیت) (براساس شرایط محیطی) قرار دهد.


مقدار نیروی الکتریکی ذخیره شده در هر بار شارژ باتری های این محصول، ۲ تا ۳ مایل است. از ویژگی های دیگر باتری این محصول، اینست که باتری های آن قابلیت جداشدن از سیستم را دارند و شما بدین ترتیب می توانید چند باتری ذخیره همراه خود برای طی مصافت های زیاد داشته باشید و در مواقع لزوم باتری آن را تعویض کنید. درضمن شایان ذکر است که هر باتری این محصول حدود ۲ ساعت برای رسیدن به شارژ کامل زمان می گیرد.


این محصول هم اکنون بصورت پروتوتایپ تولید شده و در فاز سرمایه گذاری برای تولید قرار دارد و درصورت به اتمام رسیدن این مرحله امید است تا اسفند یا فروردین ماه ۱۳۹۱ به تولید برسد.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

عکس‌های جدید از طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو

طراح ژاپنی Tokujin Yoshioka عکس‌های جدیدی از جزئیات طراحی مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو منتشر کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *