خانه / اخبار / آینه‌ای برای شریک شدن

آینه‌ای برای شریک شدن

حتماً تا به حال برای شما این اتفاق افتاده است که در یک دستشوی تنگ و کوچک با چند نفر دیگر قرار گرفته اید و هر کس سعی‌ دارد یک گوشه‌ای از آینه را گرفته و سر و وضع خود را مرتب نماید. آینه “#۱۸۰” طراحی شرکت برلینی Halb Halb این مشکل را حل می نماید.

این آینه یک تأثیر سورئالیستی دارد. این آینه از وسط به دو نیمه تقسیم شده و هر طرف یک شیب بسیار مختصری دارد که باعث می گردد هر بخش آینه تصویری کاملا متفاوت را به نمایش بگذارد.به گفته طراحان این استودیو، این آینه نتیجه تحقیقاتی‌ بود که آنها در زمینه طراحی برای فضا‌های کوچک انجام داده بودند. به گفته یکی‌ از طراحان، زیبایی این آینه در این است که با توجه به زاویه که نصب میشود میتواند تصاویر بسیار متنوع و کاملا مختلفی‌ را به وجود بیاورد.

این آینه می تواند بهترین راه حل برای زوج‌هایی باشد که می‌خواهند به طور هم زمان از آینه دست شویی استفاده کنند و یا اینکه اگر آن را ۹۰ درجه چرخانند، می‌توان از آن به عنوان آینه‌ای برای بزرگسالان و کودکان به طور همزمان استفاده کرد.

این آینه حدود ۲۸۰ دلار قیمت دارد و به صورت مستقیم توسط این استودیو فروخته می شود.

منبع

درباره ی گزارشگر طراحی صنعتی

موسسه علمی-پژوهشی و اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی در تلاش است، با توسعه فعالیت های خود این سایت را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان ایرانی، تبدیل کند. ما در تلاشیم اخبار مهم و تأثیر گذار بین المللی در حوزه دیزاین را در کوتاهترین زمان به زبان فارسی در اختیار مخاطبان قرار دهیم، همچنین بوسیله گزارشگران خود، در مراکز مختلف داخلی اخبار و رویدادهای ملی را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین ببینید

معرفی چهار محصول طراحی شده برای جمع‌آوری پلاستیک در رودخانه‌ها

معرفی چهار محصول طراحی شده برای جمع‌آوری پلاستیک در رودخانه‌ها اغلب پلاستیک‌های موجود در اقیانوس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *